پیشنهاد شرکت خودروسازی سایپا به خریداران:

به‌جای کوییک S، کوییک معمولی تحویل بگیرید



به دلیل تاخیر در موعد تحویل خودروی کوییک اس، گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان این خودرو طی پیشنهادی اعلام کرد کوییک معمولی تحویل بگیرند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام مسئول در شرکت خودرو سازی سایپا گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته به دلیل نبود قطعه، روند تحویل خودرو کوییک اس دچار مشکل شد. اما حالا این مشکل برطرف شده و تحویل خودرو به مشتریان در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول، گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام کنندگان خودروی کوییک اس که موعد تحویل خودرو آن‌ها با تأخیر مواجه شد، تحویل خودروی کوییک معمولی را پیشنهاد کرد.در این صورت اگر مشتریان عجله‌ای در خصوص دریافت خودرو خود دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت سایپا و دریافت مابه التفاوت خودروی دیگری به نام کوییک معمولی دریافت کنند، البته ناگفته نماند اجباری در این امر نیست.

سایپا با وجود مشکلات تأمین نشدن بعضی از قطعات، خصوصاً ECU (کامپیوتر بهینه سازی خودرو) از سوی شرکت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور، توانست امسال علاوه بر تکمیل همه خودرو‌های ناقص کوییک اس، تعداد محدود دیگری هم تولید کند. پیامد آن تحویل بیش از ۳۵۰۰ دستگاه خودروی کوییک اس از ابتدای سال به مشتریان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها