مدیر عامل فولاد هرمزگان :

در طول ۱۵ ماه گذشته دو قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کرده ایم



فولاد هرمزگان برای خوشحالی مردم در عرصه ورزش پیشرو خواهد بود. 

  

به گزارش صبح ساحل،  معروفخانی، مدیرعامل  شرکت فولاد هرمزگان در مراسم استقبال از تیم فولاد هرمزگان، قهرمان فوتبال کارگری جهان گفت : فولاد هرمزگان برای خوشحالی مردم در عرصه ورزش پیشرو خواهد بود. 
وی بیان داشت: به تک تک اعضای تیم که با تلاش خود قهرمانی جهان را به نام ایران ثبت کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند و موجب خوشحالی مردم کشور و استان هرمزگان شدند تبریک می گویم. 
مدیر عامل  شرکت فولاد هرمزگان بیان داشت: ما در طول ۱۵ ماه گذشته دو قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کرده ایم که نتیجه بی‌نظیری بوده است. 
عطا الله معرف خانی گفت : اگر موفقیت‌هایی در عرصه تولید و توسعه فولاد و یا در عرصه ورزش داشتیم، با همراهی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ممکن شده است و ما همواره مصمم هستیم که برای خوشحالی مردم این استان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو باشیم.
ما این مسیر را برای حمایت از ورزش هرمزگان ادامه خواهیم داد؛ چراکه به ظرفیت‌های این استان ایمان داریم. 
مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان بیان داشت: امیدوارم با کمک و همراهی مسئولان استانی، عزیزان ما در تیم فوتبال فولاد هرمزگان بتوانند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب مقام قهرمانی شوند. 
احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی 
ورزش هرمزگان باید به جایگاه واقعی خودش برسد
مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در مراسم استقبال از تیم فولاد هرمزگان، قهرمان فوتبال کارگری جهان گفت : از طرف همه مردم هرمزگان این قهرمانی بی‌نظیر که افتخاری بزرگ و به یاد ماندنی برای کشور و هرمزگان است را به همه اعضای تیم فولاد هرمزگان تبریک عرض می‌کنم. 
وی بیان داشت: اعضای تیم فوتبال فولاد هرمزگان نشان دادند که توانایی‌های بسیار بالایی دارند و اگر مورد توجه قرار بگیرند، دستاوردهای قابل توجهی خواهند داشت. 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : تیم فولاد هرمزگان نمونه بارزی از توجه صنعت به ورزش و ورزشکاران است و از مجموعه شرکت فولاد هرمزگان که این ظرفیت را شناسایی و از آن حمایت کردند، قدردانی می‌کنم. 
احمد مرادی اظهار داشت: حمایت‌های استاندار هرمزگان از ظرفیت‌های ورزشی استان نیز قابل توجه و تقدیر است. 
وی گفت: هیچ‌کدام از ورزشکاران و ظرفیت‌های ورزشی ما در رشته‌های مختلف نباید نادیده گرفته شوند ، به این منظور همه صنایع باید پای‌کار آیند و کمک کنند تا ظرفیت‌های ورزشی استان هرمزگان مورد حمایت قرار گیرند و شکوفا شوند. 
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمایت شرکت فولاد هرمزگان از ورزش در افزایش تولید این مجموعه نیز تأثیرگذار بوده و امروز جزء برندهای کشور است. 
وی گفت: استاندار هرمزگان، من و همه مسئولین پیگیر جلب حمایت همه صنایع استان هرمزگان از ورزش این استان هستیم و امیدواریم ورزش هرمزگان به زودی به آن جایگاهی که باید، برسد.‌ 
  
مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان:تاکنون افتخارات زیادی برای ورزش هرمزگان کسب کرده ایم 
محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان گفت: با حمایت مدير عامل فولاد هرمزگان هم در بخش کارگری و هم در بخش حرفه ای موفق شده ایم افتخارات زیادی برای ورزش هرمزگان کسب کنیم و امیدوارم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.‌ 
وی گفت: مجموعه فولاد هرمزگان تاکنون موفق شده است دو عنوان قهرمانی جهان را برای استان و کشور ایران کسب نماید که این نشان از قدرتمند بودن جامعه ورزش کارگری استان هرمزگان و مجموعه فولاد می باشد.
محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان درباره تیم فوتبال فولاد هرمزگان هم گفت : می خواهیم با قدرت در این رقابت ها شرکت کنیم و با حمایت مجموعه فولاد به خواسته های که مردم و ورزشکاران از ما دارند خواهیم رسید.
وی در مورد معرفی سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال فولاد هرمزگان هم بیان داشت: در هفته آینده این کار صورت خواهد گرفت و امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به سود فوتبال استان باشد.
مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان در پایان گفت : فولاد علاوه بر  این که در چندین رشته ورزشی فعالیت می کند در خیلی از رشته های ورزشی از ورزش استان حمایت کرده است.
در طول ۱۵ ماه گذشته دو قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کرده ایم
در طول ۱۵ ماه گذشته دو قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کرده ایم
استاندار هرمزگان
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها