سرمربی محبوب سرخ ها ناچار شد



سرمربی سابق تیم پرسپولیس نسبت به شکایت از این تیم هشدار داد.

به گزارش صبح ساحل,«برانکو ایوانکویچ» که چهار سال در پرسپولیس فعالیت کرد، بعد از جدایی از این  باشگاه، با طرح شکایت به کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت حدود ۹۰۰ هزار یورو از مطالبات خود کرد و در نهایت پس از تایید رای در دادگاه CAS و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس توسط فیفا، توانست مطالبات خود را دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس در زمان انعقاد قرارداد با این  مربی و بعد زمان تمدید در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی، بندی در قراردادش نوشت که بر اساس آن، پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس باشد اما با وجود گذشت سه سال از جدایی برانکو، هنوز مالیات قرارداد او توسط پرسپولیس پرداخت نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد حالا پرسپولیس چیزی حدود ۱۱ میلیارد تومان بابت قرارداد برانکو به اداره مالیات بپردازد و تا زمانی که این پول  پرداخت نشود، برانکو در صورت سفر به ایران، ممنوع‌الخروج خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ ضمن تایید این خبر اظهار کرد: به خاطر پرداخت نشدن مالیاتم از پرسپولیس قصد شکایت دارم.

پرسپولیسی‌ها که این روزها با توجه  به وصول پول فروش سهام در بورس، منابع مالی خوبی در اختیار  گرفته‌اند و بخشی از بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کرده‌اند، باید دید آیا برنامه‌ای برای پرداخت مالیات سرمربی سابق خود دارند یا دوباره پرونده  جدیدی علیه این باشگاه  شکل خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها