تصادف با شتر در هرمزگان بازهم کشته و زخمی برجای گذاشت



شب گذشته در اثر دو تصادف خودروی سواری با شتر در شهرستان جاسک، یک نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند.
به گزارش صبح ساحل,  سرهنگ" مهدی نیکبخت" رئیس پلیس راه هرمزگان از وقوع دو تصادف در نیمه شب گذشته در" جاده جاسک - میناب" بین یکدستگاه  خودرو سواری و وانت با یک نفر شتر سبب یک فوتی و 4 مصدوم شد.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: حدود ساعت ۱۲ و نیم دیشب یک دستگاه خودروی پژو در محدوده روستای گلیگن جاسک با شتر تصادف کرد که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.
وی عنوان کرد: حدود ساعت یک بامداد نیز خودروی وانت تویوتا در جاده جاسک- میناب در محدوده فرستنده تلویزیونی با شتر تصادف کرد و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
سرهنگ نیکبخت اذعان داشت:تمایل شترها به نور در شب و حضور ناگهانی آنها با جثه بزرگ در جاده‌ها و نبود نور کافی برای تشخیص آنها در وسط جاده سبب بروز تصادفات بسیاری در طول سال می‌شود که تاکنون جان دهها نفر را گرفته است، نصب شبرنگ بر گردن شترها یکی از راهکارهایی است که در سال‌های اخیر دنبال شده است و از سویی ضرورت دارد تا گله‌های شتر در حوالی جاده‌ها صاحب ساربان شوند و شترها را با تاریکی هوا به مکان امنی منتقل کنند.
رئیس پلیس راه هرمزگان  اقدامات صورت گرفته در رابطه با شترهای سرگردان را فعال کردن گشت های ساربانی باهماهنگی سازمان جهادکشاورزی ، تهیه و نصب شبرنگ برروی شترها با همکاری راهداری، هماهنگی با سازمان راهداری جهت فعالسازی گشت راهداری در جاده اصلی و فرعی استان و برگزاری جلسات متعدد آموزشی با دهیاران و مالکان و ساربان شترهای سرگردان عنوان کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها