تقویم رویداد جزیره اسکواش در کیش اعلام شد



تقویم نخستین رویداد ملی جزیره اسکواش در قالب پنج مسابقه مختلف اعلام شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، جزیره اسکواش به عنوان یک ایده مشترک بین فدراسیون اسکواش  جمهوری اسلامی و سازمان منطقه آزاد کیش با هدف حمایت از ورزش قهرمانی نیمه دوم امسال در این جزیره برگزار می شود. 
این برنامه ها شامل ۲دو نشنال کلوز ثبت جهانی مردان با جایزه نقدی ۸۰۰ میلیون ریال و بانوان با جایزه ۵۰۰ میلیون ریال است که ۱۷ شهریور تا ۲۰ شهریور  در کیش برگزار می شود.
زمان برگزاری مسابقات مسترز قهرمانی آسیا در اسکواش و راکتبال مردان و زنان ۲۵ مهرماه الی ۲۹ مهرماه، جشنواره استعدادیابی و پرورش استعدادهای دختر و پسر سنین کمتر از ۹ و ۱۱ سال  در ۱۶ آذر تا ۱۸ آذر  همزمان بمناسبت روز کیش است.
مسابقه حرفه ای  پی اس ای مردان با جایزه ۱۰ هزار دلاری با نام خلیج فارس در تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۶ بهمن که برای حضور حداکثری ورزشکاران غیرملی تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانند در جدول مقدماتی رقابت کنند.
مسابقات بین المللی رده های سنی کیش جونیور از رده سنی ۱۱ تا ۱۹ سال پسران و دختران با جایزه پنج هزار دلاری برای رده سنی ۱۵ سال به بالا  در ۱۵ تا ۱۹ اسفند برگزار می شود.
این رویدادها با همکاری فدراسیون اسکواش و سازمان منطقه آزاد کیش عملیاتی شده و می تواند تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها