مدیر فرهنگی و اموزشی سازمان منطقه آزاد کیش:

ترم دوم کلاس‌های تابستانه در جزیره کیش آغاز شد



معاونت فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ترم دوم کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه ثبت نام در ۱۰۰ رشته را آماده ثبت نام علاقه‌مندان کرده است.

به گزارش صبح ساحل، «رضا اردلان»، مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ترم دوم کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه ثبت نام در ۱۰۰ رشته را آماده ثبت نام علاقه‌مندان کرده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون با پایان ترم اول این کلاس‌ها از کودکان و نوجوانان علاقه مند در ۲ محل مساجد و فرهنگسراها ثبت نام می شود تا از اوایل شهریور ماه آموزش های خود را در حوزه ورشی، مهارتی، قرآنی و مذهبی، فرهنگی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، تقویتی و تک درس شروع کنند.

اردلان یادآور شد: ترم دوم این کلاس‌ها هفت مسجد شامل امام موسی کاظم (ع)، جوادالائمه (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت زینب (س)، امام صادق (ع)، حضرت خاتم الانبیا (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با ۷۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به علاقه مندان ارایه می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان در ترم گذشته از ۴۲ رشته در مساجد و بیش از ۸۰ رشته در فرهنگسراها استقبال کردند اضافه کرد: همچنین پنج فرهنگسرای جزیره فعال شامل سنایی، مینا، میلاد، اندیشه و کتابخانه عمومی نیز از علاقه مندان در رشته های مختلف ثبت نام می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها