اپل برای مراسم رونمایی آیفون ۱۴ دعوت‌نامه فرستاد



اپل دعوت‌نامه‌های رسانه‌ای را برای رویداد هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور)، یک هفته زودتر از مراسم پاییزی همیشگی این شرکت، ارسال کرد و انتظار می‌رود طی آن، مدل جدید آیفون رونمایی شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، اگر اپل الگوی همیشگی عرضه به بازار پس از یک هفته و نیم از رونمایی مدل‌های جدید آیفون را دنبال کند، در این صورت ممکن است دو هفته بیشتر به زمان فروش آیفون در سه ماهه چهارم مالی خود اضافه کند.

تحلیلگران انتظار دارند اپل مدل جدید آیفون ۱۴ را در رویداد هفتم سپتامبر معرفی کند.

رویترز پیش از این گزارش کرده بود اپل به تامین‌کنندگان خود اعلام کرده است انتظار دارد نسل جدید آیفون، پرفروش‌تر از مدل‌های قبلی باشد.

همچنین انتظار می‌رود اپل به زودی مدل‌های جدید اپل واچ، آی‌پد و رایانه‌های مک را رونمایی کند و شاید این رونمایی در همان رویداد سپتامبر انجام شود.

اگرچه اپل تا حد زیادی تولید آیفون را از اختلالات زنجیره تامین دور نگه داشته است اما در گزارش اخیر درآمدهای مالی خود هشدار داد کمبود قطعات، ممکن است روی فروش برخی از محصولاتش تاثیر منفی بگذارد.

اپل قصد دارد این رویداد را در تالار زیرزمینی "استیو جایز تیاتر" که در مقر مرکزی این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا واقع است، برگزار کند. این مراسم از وب سایت اپل پخش خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، این اولین رویداد حضوری اپل از زمان آغاز پاندمی کووید در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. مراسم رونمایی محصولات اپل در دوران همه‌گیری، به صورت مجازی و از قبل ضبط شده بود. اپل اوایل سال میلادی جاری، کنفرانس حضوری برای طراحان را برگزار کرد اما سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس، در فضای باز در مقر این شرکت انجام شد.

تحلیلگران منتظرند ببینند مدل‌های جدید آیفون چه قیمتی خواهند داشت و آیا این شرکت در شرایط اختلالات زنجیره تامین و تورم بالا، قیمت محصولات جدیدیش را بالاتر می‌برد.

اپل معمولا نسخه جدید سیستم عامل iOS برای آیفون را پس از رویداد سپتامبر خود منتشر می‌کند. امسال این نرم افزار شامل قابلیت سفارشی کردن لاک اسکرین (قفل صفحه) و برگرداندن یا ویرایش پیام‌های ارسال شده در iMessage است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها