با حضور وبیناری فرمانداران ۱۳ شهرستان؛

۱۷ پروژه آبفا و ۱۵ پروژه گردشگری در هرمزگان به بهره‌برداری رسید


نویسنده: صبح ساحل

۱۷ پروژه در بخش آب و فاضلاب استان هرمزگان و ۱۵ پروژه در بخش گردشگری با دستور «علی سلاجقه»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور، استاندار هرمزگان و حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران ۱۳ شهرستان هرمزگان برگزار شد.
          
   
به گزارش صبح ساحل، در بخش پروژه‌های آبفا در شهرستان جاسک خط انتقال آبرسانی غرب جاسک از مجتمع بهمدی تا سهران به طول هجده کیلومتر، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستاهای زیکدف، دمکا بالا و پایین، شمسی و تار و توسعه شبکه توزیع آب روستاهای چراغ اباد و نامکن به بهره‌برداری رسید. در شهرستان بندرلنگه نیز در بخش آب و فاضلاب پروژه‌های احداث آب شیرین کن هزار متر مکعبی مجتمع ناهنگ، عملیات اجرایی و ساخت مخزن صد متر مکعبی و خط انتقاد مجتمع ناهنگ و روستای نخل و عملیات اصلاح و بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع روستای کنخ به بهره‌برداری رسید.
۱۵ طرح‌ گردشگری با هزینه‌ای افزون بر ۲۶۱ میلیارد تومان در بخش ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و مجتمع های ساحلی و مجتمع‌های اقامتی به بهره برداری رسید. ۷ پروژه در شهرستان بندرعباس به ارزش ریالی دو هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال و اشتغال صد و شصت و چهار نفر افتتاح شد. در شهرستان قشم نیز ۶ طرح گردشگری شامل اسکله سهیلی، زیر ساخت گردشگری روستای بوران، ایجاد زیر ساخت گردشگری در حوزه برق رسانی به جزیره لارک، افتتاح آلاچیق‌های اقامتی دریایی در منطقه جنگل حرا افتتاح شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها