بوموسی و پارسیان در وضعیت قرمز و بندرعباس در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از افزایش تعداد شهرستان استان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونایی خبرداد.

    

   

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان گفت: در جدیدترین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور، ۲ شهرستان استان هرمزگان در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اکنون شهرستان‌های بوموسی و پارسیان در وضعیت قرمز (بسیار پر خطر) هستند، اظهار کرد: شهرستان های جاسک، میناب و جزیره هرمز نیز در وضعیت نارنجی کرونایی ( پرخطر) قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: شهرستان های بندرعباس، بستک، بشاگرد، بندرلنگه، حاجی آباد، بندر خمیر، رودان، قشم، سیریک و جزیره کیش نیز در وضعیت زردکرونایی (نسبتا پرخطر) هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و هزار و ۲۷۰ بیمار نیز در قرنطینه خانگی هستند، اظهار کرد: کرونا تاکنون در هرمزگان جان دو هزار و ۶۴۹ نفر را گرفته است.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر ۶۴ شهر در کشور در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۴ شهر در وضعیت آبی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین به‌روز رسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۰۶ به ۶۴ شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۱۵۶ به ۱۶۳ شهر افزایش یافت.

همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۷۳ به ۲۰۷ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۳ به ۱۴ شهر رسید.

در حال حاضر ۶۴ شهر در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۴ شهر نیز در وضعیت آبی است.

  

بوموسی و پارسیان در وضعیت قرمز و بندرعباس در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها