وام ۴ میلیون تومانی گردشگری به بازنشستگان کشوری اعطا می‌شود



مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمود مرتضایی فرد»، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۴ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یکساله و نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر که تابع شرایط بهره مندی از سهمیه تورها است، می‌توانند از تسهیلات بانکی قرض الحسنه چهار میلیون تومانی (درصورت دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات) نیز بهره مند شوند.

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح‌های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانه تورهای مسافرتی متصل شده و اقدام به ثبت نام در تورهای تعریف شده این شرکت کنند.

وی افزود: پس از انجام ثبت نام متقاضی در تورهای اعلامی، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ ۴ میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها