قطر درخواست تل آویو را رد کرد



منابع فلسطینی اعلام کردند که قطر درخواست تل آویو مبنی بر افتتاح کنسولگری موقت در دوحه در مدت برگزاری مسابقات جام جهانی را نپذیرفته است.

     

به گزارش صبح ساحل، دولت قطر مخالفت قطعی خود در خصوص مطالبه رژیم صهیونیستی مبنی بر افتتاح کنسولگری موقت برای این رژیم در دوحه در مدت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی فیفا را تشویق می کرد تا به دوحه فشار بیاورد تا کشور قطر این مطالبه تل آویو را بپذیرد.

برپایه این گزارش، برخی رسانه های صهیونیستی اخیرا اعلام کردند که مذاکرات غیرعلنی قطر و اسرائیل در این خصوص به مشکل خورده و این مذاکرات با شکست رو به رو شده است.

برخی منابع قطری در گفت وگو با سایت العربی الجدید اعلام کردند که قطر این مطالبه رژیم صهیونیستی را که از طریق فیفا به دوحه رسیده بود، نپذیرفت.

بر اساس این گزارش، فیفا در ماه ژوئن گذشته اعلام کرده بود که توافقی انجام شده است که بر اساس آن صهیونیست ها می توانند بدون ویزا به قطر سفر و بازی های جام جهانی را مشاهده کنند.

برپایه این گزارش، منابع خبری حدود یک هفته پیش گزارش دادند که تماس‌های مستقیمی بین مقام‌های رژیم صهیونیستی و قطری برای حضور صهیونیست‌ها در قطر برای تماشای جام جهانی فوتبال در جریان است و شماری از مقام‌های رژیم صهیونیستی به تازگی با مقام‌های قطری درباره هماهنگی‌های میان دو طرف پیش از جام جهانی فوتبال که حدود دو ماه دیگر در قطر برگزار خواهد شد، گفت وگو کردند.

این گزارش افزود که قطر از رژیم صهیونیستی خواسته است به فلسطینیان اجازه سفر هوایی به دوحه برای شرکت در جام جهانی را بدهد.

برپایه این گزراش، پیش تر رسانه‌ها گزارش داده بودند که هواپیمای عملیات خارجی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" روز شنبه در دوحه پایتخت قطر به زمین نشست.

در همین رابطه شبکه ۲۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی سه ماه پیش از آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش‌های خود را برای حضور هزار تماشاگر از سرزمین‌های اشغالی در قطر افزایش داده است.

براساس این گزارش، قرار بود تماسی تلفنی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه قطر برقرار شود که اصرار رژیم صهیونیستی بر علنی بودن آن، با مخالفت قطر روبه‌رو شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها