استاندار هرمزگان:

طرح بازآفرینی شهری در محله اسلام آباد بندرعباس آغاز شد



استاندار هرمزگان از آغاز اجرای طرح بازآفرینی شهری در محله اسلام آباد بندرعباس خبر داد و گفت: در حوزه بازآفرینی شهری، اولویت بازگشایی معابر اصلی است که در محله اسلام آباد نیز با هدف ایجاد مسیرهای دسترسی بیشتر و تسهیل تردد شهری باز آفرینی از بازگشایی معبر شروع می شود.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»،استاندار هرمزگان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با دستور کار شروع طرح در محله اسلام آباد برگزار شد، گفت: طرح بازآفرینی شهری بعنوان الگو از محله اسلام آباد شروع می شود و افزایش مشارکت اجتماعی مهمترین شاخص پیشرفت طرح خواهد بود.

دوستی تاکید کرد: جلسات ستاد بازآفرینی شهری به جهت اهمیت تا اطلاع بعدی با حضور استاندار، معاون عمرانی، شهردار، فرماندار و شخص مدیران عضو برگزار و متناسب با بافت شهری تصمیم گیری می‌شود.

استاندار هرمزگان در مسئله بازآفرینی علاوه بر بازگشایی و اصلاح معابر دو موضوع دیگر را مطرح کرد و ادامه داد: تعریف پروژه‌های جدید ورزشی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی در محله و تقویت و کارآمد کردن ظرفیت های موجود در محله نیز از مسائل مهم بازآفرینی هستند که لازم است با برنامه زمانبندی شده پیشرفت داشته باشند.

دوستی همچنین بر ضرورت تعریف و جانمایی پروژه‌های ویژه بازآفرینی محله اسلام آباد همزمان با شروع طرح تاکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها