۵ دستگاه دیالیز برای خدمات‌رسانی به بیماران هرمزگانی نصب شد



استاندار هرمزگان ضمن عیادت از بیماران و بازدید از خدمت‌رسانی ۵ دستگاه جدید دیالیز در مرکز دیالیز بندرعباس، از استقرار ۲۵ دستگاه خریداری شده در چند ماه آینده خبر داد.

      
به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام با همراهی احمد مرادی، نماینده حوزه مرکزی در مجلس شورای اسلامی و مدیران بخش سلامت، ضمن عیادت از بیماران در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفت. 

دوستی، کمبود دستگاه‌های دیالیز با کیفیت در استان و نیاز بالای بیماران را مهم دانست و اظهار داشت: در ماه‌های گذشته خریداری و تامین 30 دستگاه دیالیز برای استان و بندرعباس در دستورکار قرار گرفت و خوشبختانه تامین ارز این دستگاه‌ها نیز انجام شده و هزینه آن به شرکت تولیدکننده پرداخت شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به زمان‌بر بودن ورود و ترخیص این دستگاه‌ها به کشور، افزود: خوشبختانه 5 دستگاه دیالیز جدید در مرکز دیالیز بندرعباس نصب شده و هم اکنون بیماران عزیز با استفاده از آن‌ها خدمات درمانی دریافت می‌کنند و 25 دستگاه باقی مانده نیز ظرف چند ماه آینده به بندرعباس خواهد رسید. 

استاندار هرمزگان همچنین برای رفاه حال مراجعین، با جانمایی سالن انتظار مرکز دیالیز بندرعباس دستورداد ساخت سالن شروع شود . 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها