رشد ۴۴ درصدی ورود مسافر و گردشگر به جزیره قشم



 عضو هیات مدیره و مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از رشد ۴۴ درصدی ورود مسافر و گردشگر داخلی و خارجی در نیمه اول امسال به سرزمین آب و آفتاب خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، غلامرضا دهقانی زاده روز شنبه گفت: این آمار با انجام هزار و ۶۴۰ پرواز از طریق شرکت های هواپیمایی «قشم ایر»، «ایران ایر»، «آتا»، «چابهار ایر»، «زاگرس»، «پارس ایر» و «معراج» در مسیرهای جزیره قشم از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و دبی و بالعکس که هزار و ۴۶۷ پرواز آن داخلی و ۱۷۳ پرواز آن خارجی بوده ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: پروازهای این فرودگاه بین المللی در ۶ ماهه گذشته از سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد پنج درصدی داشته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم اضافه کرد: در مدت یادشده ۱۶۵ هزار و ۴۹۶ مسافر و گردشگر از طریق این فرودگاه در جزیره زیبای قشم رفت و آمد داشتند که از این تعداد ۱۵۲ هزار و ۱۷۸ نفر مسافر با استفاده از پروازهای داخلی و ۱۳ هزار و ۳۱۸ نفر گردشگر با استفاده از پروازهای خارجی اعزام و پذیرش شده اند.

دهقانی زاده توضیح داد: در زمان حاضر هفته ای ۷۰ سورتی پرواز از این فرودگاه بین المللی به مقاصد تهران، اصفهان، مشهد و دبی (امارات متحده عربی) انجام می شود که از ماه آینده مجوز برقراری خط پروازی جدید قشم به مسقط (پادشاهی عمان) نیز صادر شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها