صدور مجوز برای ساخت ۱۰۰ هزار متر مربع ساختمان در کیش



معاون شهرسازی و معماری شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: امسال مجوز ساخت ۱۰۰ هزار متر مربع ساختمان مسکونی، خدماتی و تجاری در این جزیره صادر شده است.

       

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا طبی مسرور روز دوشنبه گفت: مجوز این میزان ساختمان در قالب ۲۰ جواز صادر شده که در بخش های مختلف صادر شده عمدتا خدماتی و تجاری احدث خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در قالب ۱۰ فقره جواز تخریب و نوسازی ۱۰ هزار متر مربع و ۱۰ فقره مجوز اجازه تمدید پروانه ساخت به متراژ ۱۵۰ هزار متر مربع دیگر نیز در نیمه نخست امسال صادر شده است.

طبی مسرور با بیان اینکه نظارت عالیه بر روند ساخت این بناها توسط این شرکت انجام می شود افزود: در این راستا تمام مراحل ساخت از نطر کیفی و کمی و مصالح مورد استفاده برای ایمنی بیشتر بناها مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به اقلیم گرم و مرطوب جزیره کیش چنانچه استانداردها و آیین نامه ها به طور دقیق کنترل و رعایت شود می توان سازه ها را از دوام لازم برای بهره مندی چندین نسل برخوردار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شرکت عمران، آب و خدمات کیش یادآور شد: در جزیره کیش تمامی سازندگان و سرمایه گذاران صنعت ساختمان ملزم به استفاده از مواد و مصالح استاندارد برای هر نوع کاربری هستند و شرکت های حقوقی و مهندسان ناظر حقیقی، کنترل های کیفی و فنی را در تمام مراحل ساخت به نحوه مطلوب عهده دار هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها