ابطال بیش از ۳ هزار و چهارصد کارت سوخت متخلف در استان هرمزگان



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ابطال بیش از ۳ هزار و چهارصد کارت سوخت متخلف و دخیل در امر قاچاق از ابتدای امسال خبر داد.

        

به گزارش ضبح ساحل، سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری این استان و با حضور اعضا در بندرعباس برگزار شد. 

مجتبی قهرمانی در جریان این نشست با تأکید بر اینکه دادگستری استان هرمزگان در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از امنیت عمومی و صیانت از منابع ملی اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد، به تشریح بخشی از دستاوردهای قرارگاه عملیاتی مقابله و پیشگیری از قاچاق سوخت در استان هرمزگان پرداخت. 
وی در این زمینه عنوان کرد: با توجه به مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان و در نتیجه همکاری بسیار خوب استانداری هرمزگان و اشراف اطلاعاتی ضابطین، از ابتدای امسال علاوه بر پیشگیری در میدان، در خصوص اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در حوزه پخش نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است. 
قهرمانی در ادامه افزود: در نتیجه تدابیر اتخاذ شده از ابتدای امسال ۳ هزار و چهارصد و چهل و چهار کارت سوخت متخلف که در برای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفتند شناسایی و ابطال شده است. 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از راه اندازی دو سامانه سیپاد و سپهتن به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت در استان هرمزگان نیز خبر داد و گفت: این سامانه ها مورد حمایت دستگاه قضایی است و ضرورت دارد همه دستگاه های متولی برای عملیاتی کردن و اجرای کامل آن برنامه ریزی داشته باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها