رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در نشست با مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس؛

افزایش تولید و صادرات در صبا فولاد مایه افتخار است/ از توسعه صبا فولاد، حمايت می‌کنیم



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با حضور در شرکت صبا فولاد خلیج فارس، به همراه «احسان دشتیانه»، مدیرعامل صبا فولاد از روند تولید و اقدامات در این شرکت بازدید کرد.

به گزارش صبح ساحل، «احسان دشتیانه»، مدیرعامل صبا فولاد در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در این شرکت، تامین قطعات مورد نیاز، برنامه ریزی جهت تعمیرات، پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو و ارتقای فرهنگ سازمانی را از جمله این فعالیت ها برشمرد.

دشتیانه از روند افزایشی تولید بریکت گرم آهن اسفنجی در صبا فولاد خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که تا پایان سال جاری به رکورد تولید بیش از یک میلیون تن بریکت گرم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به عزم جدی در جهت اجرای پروژه توسعه صبا فولاد، اضافه کرد: صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سهامدار اصلی صبا فولاد با جدیت پیگیر توسعه این مجموعه است و در مدیران این شرکت نیز عزم جدی جهت توسعه صبا فولاد وجود دارد و برای تامین مالی آن پیگیری‌های لازم انجام شده است.

دشتیانه، پیگیری ورود صبا فولاد به بورس با روش افزایش سرمایه را دیگر فعالیت مهم انجام شده در این مجموعه طی ماه‌های اخیر اعلام کرد و افزود: صبا فولاد از استعداد و ظرفیت خوبی جهت توسعه برخوردار است.

همچنین در این نشست «خلیل قاسمی»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات خوب و مؤثر «دشتیانه»، مديرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان صبا فولاد در جهت ارتقای تولید در این مجموعه، گفت: افزایش تولید و صادرات در صبا فولاد مایه افتخار است که این موفقیت با تلاش و همدلی همه ارکان آن به دست آمده است.

وی ادامه داد: در خصوص طرح توسعه صبا فولاد نیز وظایفی که بر عهده داریم را انجام می‌دهیم و حمایت لازم را خواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، این استان را سومین تولید کننده فولاد در کشور اعلام کرد و افزود: هرمزگان با توجه به ساحلی بودن و همچنین ظرفیت های معدنی از جمله سنگ آهن، از توانمندی خوبی جهت توسعه تولید فولاد برخوردار است و سرمایه گذاری ها در این عرصه مورد حمایت قرار می گیرد.

قاسمی، هدف گذاری تولید 10 میلیون تن فولاد، راه اندازی شهرک فولادی و فعال سازی بیشتر معادن را از جمله مهترین اقدامات در این زمینه برشمرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها