بررسی جزییات لایحه افزایش حقوق‌ها در کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه؛

اغلب مواد لایحه افزایش حقوق در کمیسیون اجتماعی تصویب شد



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب اغلب مواد لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشگری و کشوری در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سیدکریم حسینی در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز با موضوع لایحه ای بود که از سوی دولت برای متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشگری و کشوری ارائه شده است و بحث و بررسی شد که می توان گفت اغلب مواد آن تصویب شد.

وی افزود: در بخشی از موارد در خصوص حقوق و مزایا افزیش داشتیم که قرار شد بعد از تصویب نهایی در کمیسیون اجتماعی، در صحن علنی مجلس ارائه شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشتند.

 

بررسی جزییات لایحه افزایش حقوق‌ها در کمیسیون اجتماعی

همچنین سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد و افزود: کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه ضمن برگزاری نشست مشترک برای جمع‌بندی درباره این لایحه گزارش مشترکی به صحن مجلس ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، حسن لطفی در توضیحات جزییات دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری مورد بررسی قرار گرفت، این لایحه دارای یک ماده و ۷ بند است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این نشست پیشنهاداتی در مورد افزایش حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بازنشستگان مطرح کردند.

لطفی یادآور شد: قرار شد نشست مشترکی با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای جمع‌بندی در رابطه با این لایحه برگزار کرده و گزارش مشترکی به منظور ارائه در صحن آماده کنیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست تأکید کرد: در این نشست نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

بررسی جزییات لایحه افزایش حقوق‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه

محسن زنگنه در توضیح نشست امروز  کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در نشست امروز ۳ کمیته شاغلان، بازنشستگان و منابع که در جلسه روز گذشته برای بررسی این لایحه تشکیل شده بود، پیشنهادات خود را ارائه کردند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه برخی اصلاحات حقوقی در متن لایحه انجام گرفت، اضافه کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه گزارش مفصلی از منابع مورد نیاز اجرای این لایحه را ارائه کرد.

زنگنه ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها، کمیسیون نهایت تا شنبه هفته آینده گزارش مربوط به این لایحه را جمع‌بندی کرده و به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند.

  

متن لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در این لینک آمده است.

  

منابع: ایسنا، ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها