هفته نخست لیگ دسته اول بسکتبال کشور:

فولاد هرمزگان در نخستین بازی به پیروزی دست یافت



تیم فولاد هرمزگان در هفته نخست لیگ دسته اول بسکتبال کشور میزبان نفت امیدیه بود که در پایان با نتیجه ۷۳ بر ۶۷ حریف خودش را شکست داد. 
   
به گزارش صبح ساحل،  در این دیدار کوارتر اول ۱۹ بر ۲۰ به سود نفت امیدیه به پایان رسید. در کوارتر دوم فولاد هرمزگان ۲۲ بر  ۱۲ به برتری دست یافتند. در کوارتر سوم  این نفت امیدیه بود که ۱۸ بر ۱۵ به برتری دست یافت. در کوارتر چهارم و پایانی دو تیم  ۱۷ - ۱۷ مساوی شدند تا در مجموع فولاد هرمزگان باشد که ۷۳ بر ۶۷ به برتری دست یابد. علی شبتاری ۱۸ امتیاز، نوید کهوری ۱۶ امتیاز و مهدی پور جاوید ۱۲ امتیاز سه بازیکن امتیاز آورد تیم فولاد هرمزگان در این دیدار لقب گرفتند. 
نوید کهوری نژاد بندری، ستار دشت پیما، امیر دادی زاده، علی شبتاری، محمدامین درویش نژاد، نیما راهی زاده، مهدی پور جاوید، آرین گردی تختی، آریا جعفری، نعمت الله ناصری بازیاری، امیرحسین نادری پور، اسکندر رنجبری، یاشار فتائی، سید علی تشکری و فرزین ذاکری خراجی بازیکنان تیم بسکتبال فولاد هرمزگان را در فصل جاری تشکیل می دهند. ناصر عباس زاده بندری به عنوان سرمربی، محمد صادق مصفا، محمد زارعی کریانی، محید محمدیه بمی، احمدرضا کهوری زاده و محمدرضا ذاکری نژاد دیگر اعضای کادرفنی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان را شامل می شوند.
فولاد هرمزگان در نخستین بازی به پیروزی دست یافت
فولاد هرمزگان در نخستین بازی به پیروزی دست یافت
فولاد هرمزگان در نخستین بازی به پیروزی دست یافت
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها