لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد در خانه متوقف شد/ شهرداری بندرعباس صدرنشین را در خانه‌اش شکست داد 



دو نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در بندرعباس و گچساران به مصاف حریفان خود رفتند. 

 

به گزارش صبح ساحل، در بندرعباس تیم فولاد هرمزگان از تیم پانیک تالش میزبانی کرد و تیم شهرداری بندرعباس هم در گچساران مهمان نفت و گاز این شهر بود. 

از گروه الف این پیکارها تیم فوتبال فولاد هرمزگان شش امتیازی که تا قبل از این بازی در مکان هفتم جدول رده‌بندی ایستاده بود در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم پانیک تالش رفت. 

دربندرعباس بازی دو تیم فولاد هرمزگان و پانیک تالش در ۴۵ دقیقه نخست بدون گل به پایان رسید.

در این نیمه دو تیم بیشتر احتیاط کردند گلی دریافت نکنند و بازی تا حدودی پربرخورد بود.

در نیمه دوم این تیم تالش بود که به دنبال حفظ نتیجه بود تا حداقل با  یک امتیاز بازی را به پایان ببرد که در پایان موفق به این کار هم شد و علیرغم موقعیت های که فولاد داشت بازی بدون گل به پایان رسید. 

برای  تیم فولاد هرمزگان مجتبی روشنگر، حسام مقصودی،  مظفر خسروانجم ، یزدان کاکاوند، محمد امین زارعی، امیرحسین بادره ، علی خبر،  مازیار شفائی،  حسن رمون زاده، امیر حسین نوایی و هادی دهقانی در ترکیب اصلی بازی کردند. 

در گروه ب این مسابقات ، دیگر نماینده استان تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه نفت و گاز گچساران 

با تیم  صدرنشین مناطق نفت خیز جنوب بازی کرد. 

نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید و شهرداری موفق شد یک نیمه از صدرنشین و تیم  مدعی صعود به لیگ یک گلی دریافت نکند. 

در نیمه دوم این شهرداری بندرعباس بود که در دقیقه ۴۹ توسط امین عسکری به گل دست یابد و از حریف خود پیش بیفتد. 

در ادامه داور یک پنالتی برای گچساران اعلام کرد که خسروی با زیبایی آن را دفع کرد تا این بازی یک بر صفر به سود نارنجی پوشان به پایان رسید و شهرداری سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را کسب کرد. 

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می‌شود که فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های ، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان و  پانیک تالش هم گروه است. در گروه دوم شهرداری بندرعباس با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، کیان سام بابل ،نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها