افزایش سه برابری تماشاگران ایرانی از جام جهانی 2022



رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: سهمیه تماشاگران ایرانی در مسابقات تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال در قطر نسبت به دوره‌های قبل سه برابر افزایش یافته است.

   

به گزارش صبح ساحل، احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده سهمیه تماشاچیان ایرانی در مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال در قطر به سه برابر افزایش یافت.

وی افزود: در بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در دوره‌های قبل در جام جهانی فوتبال سهمیه تماشاگران ایرانی 3 هزار نفر در هر بازی بود که این میزان در مسابقات جام جهانی قطر به 9 هزار نفر در هر بازی افزایش یافته است.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های انجام شده بنا بود تا میزبانی بخشی از تماشاچیان و تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی در قطر در جزیره کیش انجام شود و بعضی از تیم‌ها برای انجام تمرین‌هایشان از فضاهای موجود در جزیره کیش استفاده کنند.

راستینه خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل آماده‌سازی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها در جزیره کیش حضور تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر برای انجام تمرینات و برنامه‌های خود در جزیره کیش منتفی شد و فقط ما خواهیم توانست میزبانی بخشی از تماشاچیان و گردشگران را که برای تماشای مسابقات به قطر آمده‌اند را داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها