سرمربی سابق تیم ملی فوتبال:

طارمی فکر می‌کند خداست!



سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از باند ۳ بازیکن ملی‌پوش برای تغییر او و جایگزینی کارلوس کی‌روش پرده برداشت.
       
  
به گزارش صبح ساحل، دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه‌ای با یک سایت کروات پیش از بازی امروز ایران و انگلیس اظهار داشت: من جانشین مارک ویلموتس بلژیکی شدم که ایران را به شرایطی رساند که برای عبور از مسابقات مقدماتی اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. او ۲ بازی مقابل هنگ کنگ و کامبوج را برد، بقیه را باخت و ۷ میلیون دلار دستمزد گرفت. بعد از این که هدایت ایران را در اختیار گرفتم، یک امتیاز هم از دست ندادم. بحرین را خارج از خانه و عراق را بردیم که سال هاست آنها را شکست نداده‌اند. در گروه دوم مقدماتی جام جهانی، کره جنوبی، عراق، امارات، سوریه و لبنان را پشت سر گذاشتیم و بعد مردی که ویلموتس را آورد و بدهی‌های کلان گذاشت، رئیس فوتبال ایران شد.
 
مردم ایران می‌گفتند ما را ببخش!

وی در ادامه بیان داشت: کسی که دوباره به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، کارلوس کی‌روش پرتغالی را آورد که به عنوان مربی با کلمبیا و مصر در این مسابقات ناکام ماند. او کاری را که من ۳ سال انجام داده بودم را به دست گرفت. من سزاوار احترام بیشتری بودم، هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که آنها را از رتبه ۳۳ به ۲۲ در رنکینگ فیفا رساندم. وقتی از تهران می‌رفتم، مردم به من گفتند «به خاطر کاری که با تو کردند، ما را ببخشید» و طبق رسم آنجا، شانه‌ام را بوسیدند. نمی‌خواستم مشکلات را علنی کنم چون می‌خواستم جو آرام را در تیم حفظ کنم. برای من مهم بود که در همه تصمیمات خودم باقی بمانم. من خودم را با ملادن زگانیر، ماریو توت و کرونوسلاو رندولیچ که خودشان را وقف به دست آوردن یک نتیجه تاریخی کردند، هزینه کردم.

اسکوچیچ پیرامون آینده‌اش عنوان داشت: در حال حاضر چند پیشنهاد از تیم‌های ملی و باشگاه‌های آسیایی دارم اما عجله‌ای ندارم. می‌خواهم بالاخره باشگاه یا تیم ملی را تحویل بگیرم که جاه طلبی‌های بزرگی دارد، چون به جز فولاد ایران، همیشه زمانی سرمربی یک تیم شده‌ام که همه چیز در حال فروپاشی بود. در فوتبال کلمه اصلی «بستگی» است. موفقیت در یک لحظه خاص به چیزهای زیادی بستگی دارد. فولاد که در زمان حضور من قهرمان ایران بود در فصل بعد به مقام اول نرسید زیرا ۲۴ ساعت مانده به شروع مسابقات ۸ بازیکن استاندارد من به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

طارمی فکر می‌کند در فوتبال ایران خداست!

سرمربی سابق تیم ملی درباره اختلافش با مهدی طارمی، ستاره تیم فوتبال پورتو تأکید داشت: هیچ کس با طارمی در پورتو مشکلی ندارد اما در ایران جایی که او مقام خدایی دارد، فکر می‌کرد که حق دارد در کارهایی که به او ارتباطی ندارد دخالت کند. وقتی همه مسابقات را می‌بردیم، طارمی علناً می‌گفت که جو خوب نیست. من طارمی را فراموش کردم و دوباره به همان روش ادامه دادم. کی‌روش، سرمربی سابق و فعلی ایران زمانی به او کمک کرد تا به ریو آوه پرتغال بیاید و حالا او را به جام جهانی خواهد برد.

حاجی‌صفی، انصاری‌فرد و طارمی علیه من باند شدند!

او با اشاره به باندبازی‌ها در تیم ملی تصریح داشت: طارمی باورش نمی‌شد در ۲ بازی که بردیم او را کنار گذاشته باشم. حاجی‌صفی و انصاری‌فرد، ۲ بازیکن از آاک یونان که در پایان دوران حرفه‌ای خود بودند به او پیوستند. آنها فکرش را نمی‌کردند که من آنها را چند ماه قبل از این که رئیس وقت فدراسیون (عزیزی خادم) می‌خواست آنها را کنار بگذارد، نجات دادم. آنها وقتی دیدند در جنگ با دیگران شکست می‌خورند به طارمی پیوستند!

اسکوچیچ در پایان با تمجید از رفتار حرفه‌ای سردار آزمون گفت: آزمون کاملاً برعکس طارمی، متواضع و خوش قلب است و با اینکه نابغه فوتبالی است، به راحتی می‌توانید او را هدایت کنید. مربی می‌تواند بازیکنی را هدایت کند که خودش بخواهد. این با طارمی غیر ممکن بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها