لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور:

فولاد هرمزگان حریف کرمانشاهی خود را با شکست بدرقه کرد



هفته ششم لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی فولاد هرمزگان به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل،  در هفته ششم لیگ دسته اول حرفه ای بسکتبال مردان باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم کاردو کرمانشاه رفت.
تیم بسکتبال فولاد هرمزگان قبل از این دیدار با ۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی ۱۰ تیمی گروه الف قرار
داشت و برای سروسامان بخشیدن به جایگاه خودش نیاز به پیروزی در این بازی داشت.
در گوارتر اول بازی شاهد یک بازی زیبا از دو تیم نبودیم اما این فولاد بود که ۱۵ بر ۱۰ به برتری دست یافت.
در گواراتر دوم شاگردان ناصر عباس زاده در تیم فولاد هرمزگان بازی بهتری به نمایش گذاشتند و با اختلاف
۲۱ پرتاپ از حریف خود پیش افتادند و ۲۸ بر ۷ آبی پوشان کاردو کرمانشاه را شکست دادند تا در پایان نیمه اول ۴۳ بر ۱۷ به پیروزی برسند.‌ در گوارتر سوم شاهد یک بازی نزدیک از دو تیم بودیم و در پایان فولاد هرمزگان موفق شد ۱۸ بر ۱۵ به برتری دست یابد و در مجموع سه گوارتر فولاد ۶۱ بر ۳۲ پیروز شد. در گوارتر چهارم و پایانی تیم فولاد مثل سه گوارتر قبل نبود و این آبی پوشان کرمانشاه بودند که به خودشان آمدند و بازی بهتری به نمایش گذاشتند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱  به برتری رسیدند اما در مجموع این بازی با نتیجه ۸۲ بر ۵۷  به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

نوید کهوری نژاد بندری، ستار دشت پیما، امیر دادی زاده، علی شبتاری، محمدامین درویش نژاد، نیما راهی زاده، مهدی پور جاوید، آرین گردی تختی، آریا جعفری، نعمت الله ناصری بازیاری، امیرحسین نادری پور، اسکندر رنجبری، یاشار فتائی، سید علی تشکری و فرزین ذاکری خراجی بازیکنان تیم بسکتبال فولاد هرمزگان را در فصل جاری تشکیل می دهند. ناصر عباس زاده بندری به عنوان سرمربی، محمد صادق مصفا، محمد زارعی کریانی، محید محمدیه بمی، احمدرضا کهوری زاده و محمدرضا ذاکری نژاد دیگر اعضای کادرفنی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان هستند. این پیکار ها با حضور ۲۰ تیم در دو گروه ۱۰ تیمی پیگیری می شود و فولاد هرمزگان در گروه الف با تیم های
آینده سازان تهران، کادرو کرمانشاه، نفت امیدیه، پایش پارت شاهرود، گل گهر سیرجان، اورتای ساری، مهرام، میهن تهران و گلنور اصفهان هم گروه است. 

فولاد هرمزگان حریف کرمانشاهی خود را با شکست بدرقه کرد

فولاد هرمزگان حریف کرمانشاهی خود را با شکست بدرقه کرد

فولاد هرمزگان حریف کرمانشاهی خود را با شکست بدرقه کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها