فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد

جاسازی ماهرانه نیم تن تریاک در کامیون



ماموران انتظامی استان هرمزگان چندی قبل طی 4 عملیات بیش ازیک تن  و 497 کیلو گرم  تریاک از سه قاچاقچی کشف کردند. این افراد  در بندرلنگه و رودان دستگیر و راهی دادگاه شدند.


فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این عملیات‌ها گفت: دیروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه جدی با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر حوزه استحفاظی طی دوعملیات جداگانه پلیسی ضمن شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ موفق شدند 820 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و یکدستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.به گفته سردار غلامرضا جعفری، مأموران انتظامی شهرستان رودان نیز طی عملیاتی دیگر حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو سواری مشکوک شده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 150 کیلو تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.وی این را هم افزود که این  متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدندو تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این دو محموله مواد مخدر ادامه دارد.


فرمانده انتظامی استان هرمزگان به کشف 527 کیلو 560گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی دیگر در شهرستان بندرلنگه گفت: گشت شهرستان بندرلنگه در محور اصلی پلیس راه به یک دستگاه خودروی کامیون الوند که از سمت بندر خمیر به پارسیان در حال تردد بود  مشکوک شده ودستور توقف دادند ،ماموران جهت بررسی خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن 527 کیلو و 560 گرم مواد مخدر تریاک که به صورت کاملا حرفه ای و ماهرانه جاساز شده بود، کشف کردند. سردار جعفری اظهار داشت: دراین رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

 
 توقیف «بی ام و» 60 میلیاردی


فرمانده انتظامی استان در ادامه گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بی ام و قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد. سردار  جعفری گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «میناب _بندرعباس» به یک دستگاه خودرو سواری بی ام و مشکوک شده و دستور توقف دادند.وی افزود: مأموران خودرو رامتوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی،شماره موتور و شماره پلاک جعلی و فاقد مجوز می باشد.این مقام مسئول ارزش خودروی قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 60 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر شدند.

 
 محموله 20 میلیاردی موتور ژنراتور فاقد مدارك گمركی


فرمانده انتظامی استان به توقیف یک دستگاه  کامیون حامل یک دستگاه موتور ژنراتور قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان سیریک گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی «بونجی» شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یك كامیون حامل ژنراتور برق مشكوك شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مشخص شد محموله کامیون شامل یک دستگاه موتور ژنراتور فاقد هرگونه مدارك گمركی می باشد که به صورت قاچاق وارد کشور شده است.وی اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.سردار جعفری   ارزش این محموله توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال اعلام کرد.

 
 کشف لندکروز 65 میلیاردی قاچاق


ماموران انتظامی شهرستان بندر خمیر یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق کشف شد. فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر نیز گفت:مأموران انتظامی شهرستان بندر خمیر از  انتقال يک دستگاه خودرو خارجي قاچاق لندکروز از محور «بندر خمير به بندر لنگه» توسط قاچاقاچیان مطلع  وبا تشکیل دو اکيپ به صورت نامحسوس و محسوس اقدام به گشت زني در محور مواصلاتي نموده که خودرو موصوف توسط گشت نامحسوس در ورودي شهر خمير رويت و با تدابير ويژه و همکاري ساير عوامل انتظامي متوقف شد.
وی تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی ،شماره موتور و شماره پلاک جعلی و فاقد مجوز می باشد.سردار جعفری ارزش خودروی قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 65 میلیارد ریال بیان داشت و ادامه داد که در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها