جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ملی پوشان، لطفا تیم ملی ولز را دست کم نگیرید



تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل انگلیس با نتیجه پر گل مغلوب شد.
 
بعد از این شکست نقدهای زیادی بر عملکرد بازیکنان و کادر فنی انجام شد اما باید بیشترین نقدها را روی عملکرد و تصمیمات اشتباه کارلوس کی روش داشت.
 ترکیب عجیب و غریب این سرمربی پرتغالی همه علاقمندان به فوتبال را شوکه کرد و وقتی این مربی خواست در نیمه دوم اشتباه خود را جبران کند کار از کار گذشت و شش بار دروازه تیم ملی باز شد.
ملی پوشان ایران در دومین بازی  خود فردا جمعه چهارم آذر ماه از ساعت13:30  باید به مصاف ولز بروند. تیم ملی ولز در اولین بازی خودش موفق شد در دقایق پایانی گل خورده مقابل آمریکا را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.
 این تساوی امیدواری را در تیم ملی زنده نگه داشته است و اگر مردان ملی پوش ایران موفق شوند در بازی با ولز به پیروزی برسند و بعد از آن  آمریکا را از پیش رو بردارند می‌توانند برای نخستین بار در ادوار جام جهانی از مرحله مقدماتی به دور بعد صعود کنند. ملی پوشان ما باید باخت  مقابل تیم ملی انگلیس را  فراموش کنند و از دو فرصتی که برای صعود فراهم شده است نهایت استفاده را ببرند.
 کی‌ روش سرمربی تیم ملی باید از اشتباهات بازی اول درس بگیرد و در  بازی مقابل تیم ملی ولز با یک ترکیب مناسب پا به میدان بگذارند. شر ط مهم تر در این بازی این است که بازیکنان ما نباید تیم ملی ولز را دست کم بگیرند و با  این خیال که به راحتی از پس این تیم بر می آیند پا به میدان بگذارند.  باخت مقابل تیم ملی ولز به معنای پایان آرزوهای هوادران است.  ملی پوشان باید  از دو فرصت صعود به دور بعدی نهایت استفاده را ببرند و با دو پیروزی مقابل ولز و آمریکا  شکست سنگین مقابل انگلیس را به فراموشی بسپارند و دل هواداران ایرانی را شاد کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها