سرمربی آمریکا:

باید بازی مقابل ایران را با برد پشت سر بگذاریم



سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: حیف شد که انگلیس را نبردیم اما با این حال هنوز برای صعود شانس داریم و باید بازی بعدی مقابل ایران را با برد پشت سر بگذاریم.

         

به گزارش صبح ساحل، گرگ براهلتر بامداد شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل انگلیس که با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار داشت: واقعا حیف شد که نتوانستیم در این مسابقه به گل برسیم. خیلی دوست داشتم یکی از ضربات ایستگاهی ما گل می‌شد.

وی افزود: در مجموع به نتیجه‌ای که امشب مقابل انگلیس گرفتیم افتخار می‌کنم و از بازیکنانم تشکر می کنم که جنگیدند اما کار ما هنوز تمام نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا تاکید کرد: از الان به فکر بازی بعدی هستم، باید ایران را ببریم. ما باید روز سه‌شنبه ایران را ببریم چرا که می‌دانیم با پنج امتیاز حتما به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. باید از همین لحظه فقط به فکر بازی بعدی باشیم و روی پنج امتیاز تمرکز کنیم.

تیم‌های انگلیس و آمریکا جمعه شب در دومین گروه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نخستین دیدار گروه هم تیم فوتبال ایران توانست با نتیجه ۲ بر صفر مقتدرانه ولز را شکست دهد تا امید اصلی صعود از گروه دوم بعد از انگلیس محسوب شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها