توقیف ۱۰ کامیون تانکر حامل ۲۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در یک عملیات ضربتی پلیسی ۱۰ دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت قاچاق با ۲۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری محور حاجی آباد - بندر عباس و همچنین گشت زنی در حوزه استحفاظی ۱۰ دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود : ماموران در بازرسی از کامیون‌های توقیفی جمعا ۲۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۰ نفر از عوامل قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

جعفری ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۸ میلیارد و ۷۰۰ ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که تلاش های پلیس بی وقفه و بصورت شبانه روز و با اقتدار در مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در جای جای استان ادامه دارد ، از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها