فرانسه ۲ - دانمارک یک/ مدافع عنوان قهرمانی از مرحله گروهی صعود کرد



تیم ملی فوتبال فرانسه توانست ۲ بر یک دانمارک را شکست دهد و به عنوان اولین تیم ۶ امتیازی صعود خود را به دور بعدی قطعی کند.

 

به گزارش صبح ساحل، در چارچوب هفته دوم دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه D، تیم‌های فرانسه و دانمارک ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران، ورزشگاه استادیوم ۹۷۴  مقابل هم قرار گرفتند.

ترکیب فرانسه و دانمارک
فرانسه (۱-۳-۲-۴): لوریس | کونده، واران، اوپامکانو، هرناندز | شوامنی، رابیو | دمبله، گریزمان، ام باپه | ژیرو
دانمارک (۳-۴-۳): اشمایکل | اندرسن، نلسون، کریستنسن | راسموس کریستنسن، هویبرگ، اریکسن، میله | دامسگارد، کورنلیوس، لیندستروم

 

فرانسه صفر - دانمارک صفر/ نتیجه لحظه به لحظه

 

گزارش بازی: 

دقیقه ۱۰: ارسال بلند هرناندز برای تیر دورتر به رابیو رسید و او با سر توپ را مقابل ژیرو کاشت، اما اولیویه در زدن ضربه ناکام بود و مدافعان دانمارک توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۹: بلاخره یخ بازی با یک پاس بلند و در عمق از زمین خودی از گریزمان شکست. پاس او امباپه را در بین سه بازیکن راهی دروازه دانمارک کرد، اما پیش از رسیدن توپ به امباپه، کریستنسن یک کارت زرد را به جان خرید و امباپه را سرنگون کرد.

دقیقه ۲۰: شروع مجدد ضربه خطا به وسیله گریزمان و پاس او برای دمبله که در سمت راست محوطه دانمارک به او رسید. دمبله توپ را به داخل محوطه ارسال کرد و رابیو خودش را به توپ رساند و با یک ضربه سر دقیق توپ را به سمت دروازه دانمارک فرستاد، اما اشمایکل با یک شیرجه دو دست، توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۱: امباپه با حرکت پا به توپ و نفوذ از جناح چپ محوطه بازی سه دانمارکی را جا گذاشت و از بین آن‌ها پاس به بیرون داد که از دمبله عبور کرد، اما کنده توانست خودش را به توپ برساند، ولی ضربه او بعد از برخورد با مدافع به راحتی در اختیار اشمایکل قرار گرفت.

دقیقه ۳۳: یک و دو بین گریزمان و ژیرو، گریزمان را از جناح چپ وارد محوطه کرد و او با نفوذ به محوطه و یک ضربه پای چپ، دروازه اشمایکل را هدف گرفت، اما دروازه‌بان دانمارک توپ را با پای چپ دور کرد.

 

فرانسه صفر - دانمارک صفر/ نتیجه لحظه به لحظه

 

دقیقه ۴۱: شوامنی از جناح راست دمبله را راه انداخت و او با سرعت بالای خود به محوطه دانمارک نزدیک شد و پاس خود را به محوطه فرستاد جایی که امباپه انتظار توپ را می‌کشید اما شوت سر ضرب این بازیکن فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: امباپه همزمان با کنترل توپ روی خط نیمه به خوبی اندرسن را جا گذاشت و با یک استارت انفجاری به سمت دروازه دانمارک نفوذ کرد. کیلیان از نزدیکی‌های خط محوطه ضربه پای چپ سنگین خود را به سمت دروازه دانمارک شلیک کرد اما اشمایکل با جاگیری مناسب توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۱: باز هم کیلیان امباپه فوق‌ستاره جوان فرانسوی برای تیمش گلزنی کرد. حرکت پا به توپ در جناح چپ از تئو هرناندز با ورود به محوطه دانمارک تبدیل به یک و دو بین او و امباپه شد و کیلیان در نهایت از روی خط شش قدم دروازه را باز و بلاخره اشمایکل را تسلیم کرد.

دقیقه ۶۸: آندرئاس کریستنسن توانست با یک ضربه سر دروازه لوئیس را باز کند و امیدهای دانمارک را زنده نگه دارد. ارسال بلند به وسیله خواکیم اندرسن به نزدیکی‌های شش قدم رسید و در حالی که تنها یک مدافع و آنهم پشت سر کریستنسن قرار داشت او به هوا بلند شد و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد‌.

دقیقه ۷۳: موقعیت خطرناک برای دانمارک از دست رفت. لیندستروم از روی نقطه پنالتی توپ را به سمت دروازه لوریس شلیک کرد اما دروازه‌بان فرانسه با شیرجه به سمت چپ خود اجازه ورود توپ به دروازه را نداد.

دقیقه ۷۸: یک کرنر خطرناک از گریزمان با پای چپ در نزدیکی های خط ۶ قدم فرود آمد ولی ضربه سر شیرجه‌ای شوامنی بعد از برخورد با مدافع دانمارک به بیرون رفت. گریزمان دو کرنر پیاپی دیگر هم ارسال کرد ولی ثمری برای آنها نداشت.

دقیقه ۸۰: هرناندز در جناح راست محوطه جریمه دانمارک ربیو را با یک پاس بلند پیدا کرد و او پیش از رسیدن توپ به هوا برخاست و با یک ضربه آکروباتیک زیبا توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: باز هم گریزمان در متن طراحی حملات فرانسه حضور داشت. این بار گریزمان از جناح راست محوطه دانمارک توپ را کنترل کرد و بعد از یک چرخش یک ارسال بلند برای تیر دورتر فرستاد. ستاره فرانسوی خودش را از دو مدافع جدا کرد و به سرعت به شش قدم و توپ رسید تا با یک پرش و البته ران پا، توپ را وارد دروازه کند.

در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک فرانسه به پایان رسید تا این تیم با شش امتیاز نخستین تیم صعود کننده به دور بعدی رقابتها باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها