۱۲ سارق در کیش دستگیر شدند



ییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی در جریان اجرای طرح رعد موفق به دستگیری ۱۲ سارق شدند.

       

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ سید مسعود میرحسینی روز چهارشنبه اظهار کرد: پلیس کیش با استفاده از توان عملیاتی و فعالیت های پلیسی اقدام به اجرای طرح پاکسازی پارک ها ، بوستان ها و نقاط آلوده و جرم خیز نسبت به اجرای طرح رعد اقدام و این فعالیت ها تاثیر زیادی در حفظ آرامش و امنیت جامعه داشته است.

وی افزود: کاهش جرایم ، کشف اموال مسروقه ، کشف موادمخدر ، توقیف موتور شارژی متخلف ، دلالت افراد مزاحم و لامکان و رضایتمندی شهروندان از اهداف این طرح بوده که با تلاش های شبانه روزی پلیس این موضوع مهم محقق شده است.

سرهنگ میرحسینی افزود: این طرح پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اجرا شد و دستگیری ۱۲ نفر سارق و کشف مقادیر قابل توجه اموال سرقتی شامل پمپ آب، موتورشارژی از نکات قابل توجه طرح رعد پلیس کیش بود.

وی یادآور شد: دستگیری هشت خرده فروشان مواد مخدر، چهار فروشنده غیرمجاز قرص متادون و ۱۳ نفر لامکان و طرد از جزیره از نتایج طرح رعد در جزیره کیش بود.

رییس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از مشارکت خوب مردم و تماس با ۱۱۰ به منظور برخورد با افراد لامکان، سارقین و فروشندگان مواد مخدر تقدیر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها