عذرخواهی رییس فدراسیون فوتبال عربستان بعد از ناکامی از صعود



رییس فدراسیون فوتبال عربستان بعد از این که تیم این کشور از صعود به دور بعد ناکام ماند از هواداران عذرخواهی کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، تیم ملی فوتبال عربستان جام جهانی ۲۰۲۲ را خیره کننده آغاز کرد و در دیدار برابر آرژانتین با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد اما عربستان در دو بازی بعدی خود برابر لهستان و مکزیک شکست خورد تا نتواند به دور بعد صعود کند.

به نقل از الریاضیه، یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان از هواداران به خاطر این ناکامی عذرخواهی کرد.

او در پستی نوشت: در هر حالتی شکر خداوند را بر جای آوردم. دوست داشتیم که با کسب بهترین نتایج هواداران خود را خوشحال کنیم اما متاسفانه نشد. از همه کسانی که این حمایت باشکوه را از ما کردند تشکر می‌کنیم. از هواداران به خاطر ناکامی در صعود عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم که در دور بعد جام جهانی و البته جام ملت‌های آسیا بهتر ظاهر شویم. از همین الان خود را آماده جام ملت‌های آسیا می‌کنیم و امیدواریم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

المسحل ادامه داد: ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و در سخت‌ترین رقابت به میدان رفتیم. توانستیم برابر آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است به پیروزی برسیم. نباید فراموش کرد که آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی ضربه سنگینی به ما زد. ما دنبال عذر و بهانه نیستیم اما مشکلاتی وجود داشت. ما در همین بازی پایانی باوجود آسیب دیدگی البلیهی تا پایان جنگیدیم و موفق شدیم که گل هم به ثمر برسانیم. باید اعتراف کرد که در دیدار برابر مکزیک نتوانستیم مثل بازی با آرژانتین و لهستان خوب ظاهر شویم و این به خاطر آسیب دیدگی چند بازیکن کلیدی تیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها