پس از حذف از جام جهانی

سرمربی ژاپن عذرخواهی کرد، کی‌روش کاخ گردی!



داستان عجیبی است؛ کارلوس کی‌روش مردی که به گواه بسیاری و با توجه به عملکرد دراگان اسکوچیچ حتی استحقاق نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی را نداشت، بدون اینکه ذره‌ای خودش را ملزم بداند درباره نتایج بد تیم ملی ایران در جام جهانی توضیح دهد و یا عذرخواهی کند، ایران را ترک کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فرارو، ایران با کارلوس کی‌روش در دیدار برابر انگلیس ۶ تایی شد تا بدترین شکست تاریخ فوتبال ملی را تجربه کند، آنهم در عرصه مهمی همچون جام جهانی. از سوی دیگر، در شرایطی که فرصت برای صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم نهایی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده بود، کی‌روش با اصرار بر اشتباهات و لجبازی‌های مرسومش، از گرفتن یک امتیاز در مقابل تیم نه چندان سرشناسی همچون آمریکا عاجز ماند تا با قبول شکست یک بر صفر مقابل حریف، از گردونه رقابت‌های جام جهانی کنار برود. این حذف درحالی رقم خورد که سه تیم قدرتمند دیگر آسیا یعنی کره، ژاپن و استرالیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و حتی عربستانی که از دور گروهی کنار رفت هم نمایش به مراتب بهتری در مقایسه با ایران داشت.

اتفاق عجیب‌تر، ولی بعد از حذف ایران رقم خورد؛ کی‌روش که چهارمین حضورش در جام جهانی را مدیون بازیکنی همچون مهدی طارمی و رئیس فدراسیون یعنی مهدی تاج است، بدون اینکه توضیحی درباره ناکامی ایران در جام جهانی بدهد و یا مثل سرمربی ژاپن که در عین شایستگی و در ضربات پنالتی تیمش حذف شد، مقابل هواداران تعظیم کرده و از آن‌ها عذرخواهی کند، چند روزی در تهران به کاخ گردی مشغول شد، منتظر ماند تا پولش را دریافت کند و بعد هم سوار بر هواپیما، تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد. احتمالا در این نتیجه و شکست فاجعه آمیز برابر انگلیس، مثل همیشه، همه مقصر بوده‌اند مگر کی‌روش و حامی اصلی‌اش مهدی تاج.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها