افزایش 7 درصدی جابجایی کالا در بنادر غرب هرمزگان



مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: افزون بر هفت میلیون و 600 هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر غرب استان تخلیه و بارگیری شد.

 

به گزارش صبح ساحل، "مرتضی سالاری" اظهارکرد: در مجموع هفت میلیون و 688 هزار و 188 تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب استان تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده، سه میلیون و 761 هزار و 885 تن با افزایش 58 درصدی مربوط به کالاهای غیرنفتی و سه میلیون و 926 هزار و 303 تن به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به تردد بیش از 20 هزار فروند شناور و نجات جان 29 نفر در آب‌های حوزه استحفاظی غرب استان طی این بازه زمانی اشاره کرد.

سالاری ادامه داد: طی این مدت 20 هزار و 449 فروند شناور با 17 درصد افزایش در بنادر غرب استان هرمزگان رفت و آمد کردند که از این میزان، یک هزار و 360 فروند شناور بالای هزار تن و 19 هزار و 89 فروند شناور نیز زیر هزار تن بوده است.

به گفته وی؛ در این مدت مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بنادر غرب هرمزگان در راستای اعمال وظایف حاکمیتی و به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی دریانوردی خود با 9 پیام اولیه و 44 عملیات جستجو و نجات موفق به نجات جان 29 نفر در آب‌های حوزه استحفاظی خود شده است

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها