رئیس انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان:

مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌ها محلی برای سرپوش گذاشتن بر روی قراردادهایشان شده است


نویسنده: صبح ساحل

رئیس انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان در رابطه با بحث مسئولیت های اجتماعی صنایع و کارخانجات بندرعباس، گفت: با اکثر این کارخانجات کار کردیم؛ بدون تعارف بگویم شاید افراد مرتبط و مدیر کارخانجات خوششان نیاید اما مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌ها محلی برای سرپوش گذاشتن بر روی قراردادهای ارزی و سایر قراردادهایشان شده است.

به گزارش صبح ساحل، «فرشید معنائی»، رئیس انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس گفت: حمل و نقل معلولین و بحث مناسب‌سازی شهر دو خواسته ای ست که همواره از شهرداری و شورای شهر داشتیم. قانون شفاف و واضح است فقط به آن عمل نمی شود.

وی افزود: برای اینکه حمل و نقل ویژه معلولان راه‌اندازی شود قبل از آن نیاز به ایجاد یک سامانه است. تا این سامانه راه اندازی نشود و بودجه برای آن در نظر گرفته نشود، ارائه خدمت ممکن نخواهد بود. سامانه حمل و نقل معلولین باید راه‌اندازی شود.

رئیس انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان اظهار کرد: چرا بعد از این همه سال علی رغم داشتن قانون، مناسب سازی شهر به نتیجه نمی‌رسد؟ اشکال اساسی کار آنجا است که هیچ کدام از پروژه‌های شهرداری پیوست مناسب‌سازی ندارد.

معنائی با انتقاد از متمرکز کردن امکانات شهری در ساحل و عدم مناسب‌سازی گفت: تا زمانی که کمیته مناسب‌سازی در شهرداری تشکیل نشود اتفاقی در جهت رفع این موضوع نخواهد افتاد. مناسب سازی باید برای مراکز اصلی شهر که قبلا احداث شده‌اند اتفاق بیفتد، مراکز جدید که طبق قانون باید پیوست مناسب‌سازی داشته باشند.

رئیس انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان در رابطه با بحث مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و کارخانجات بندرعباس، گفت: با اکثر این کارخانجات کار کردیم؛ بدون تعارف بگویم شاید افراد مرتبط و مدیر کارخانجات خوششان نیاید اما مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌ها محلی برای سرپوش گذاشتن بر روی قراردادهای ارزی و سایر قراردادهایشان شده است. بنده به عینه تخلف در قراردادهایشان را دیده‌ام و هیچ نهادی هم به این موضوع ورود نمی‌کند.

وی با بیان اینکه از محل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان مسئله ویلچر کل معلولان را حل کرد، گفت: با 10 میلیارد تومان  کل مسئله استان در بحث ویلچر حل خواهد شد و این رقمی برای صنایع و کاخانه‌های استان نیست. اگر سهم بهزیستی از محل مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت شود این موضوع برطرف خواهد شد.

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها