رئیس ستاد دیه استان خبر داد:

پویش آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد در هرمزگان



 رئیس ستاد دیه هرمزگان از راه‌اندازی پویشی برای کمک به مادران زندانی در زندان‌های استان خبر داد و خواستار مشارکت جامعه برای آزادی این مادران شد.

    

احمد مرادی نژاد بابیان اینکه این پویش مردمی از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا (ایام فاطمیه )ادامه دارد و از نیکوکاران و مردم خواست تا با کمک مالی به این پویش، گامی برای آزادی مادران وزنان زندانی هرمزگان بردارند.وی یادآور شد: هم‌اکنون4 نفر از بانوان، مادران و همسران جامعه با بدهی مالی حدود 3 میلیارد تومان به دلیل جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌برند. مرادی‌نژاد میانگین سنین این بانوان را از 28 تا 63 ساله بیان کرد و ادامه داد: سال گذشته 185 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی حدود 141 میلیارد تومان با مشارکت خیران و ستادیه از زندان‌های استان آزاد شدند که پنج نفر از این مددجویان، خانم بودند.وی ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که مادر زندانی نداشته باشیم و در هفته جاری با مشارکت شهروندان این پویش فراگیرتر شود و شاهد آزادی تمام زنان زندانی غیر عمد باشیم.

یلدای رهایی

رئیس ستاد دیه هرمزگان در ادامه سخنان از پویش مردمی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان با عنوان یلدایی رهایی اشاره‌ای داشت و گفت: این پویش به همت ستاد دیه استان و به‌منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا می‌شود و خیران می‌تواند با مشارکت در این پویش امسال بجای پسته خندان ،پدری خندان و به‌جای دانه‌های سرخ انار ، قلبی مهربان را مهمان یلدای خانه یک نفر زندانی کنند. مرادی‌نژاد، (یلدای رهایی) سنت دیرینه یلدا، فرصتی برای گره‌گشایی و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان هرمزگان دانست. وی همچنین به پویش مردمی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز گریزی داشت و عنوان کرد :ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

شماره حساب

به گفته رئیس ستاد دیه هرمزگان خیران و افراد نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره‌حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره‌حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه هرمزگان اهدا کنند.جرائم غیر عمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیر عمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه و نفقه و چک‌های بلامحل غیرکلاهبرداری است.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها