فعالیت نیمی از کمدین‌های ایرانی اینستاگرام پس از فیلترینگ متوقف شد



بررسی فعالیت کمدین‌های ایرانی اینستاگرام یا واینرها، قبل و بعد از فیلترینگ این شبکه اجتماعی در ایران توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد که ۴۵ درصد از واینرها پس از فیلترینگ اینستاگرام فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و هیچ پستی در صفحه خود انتشار نداده‌اند، همچنین ۵۵ درصد از واینرها تنها یک پست در صفحه خود منتشر کرده‌اند.
    
  
   
به گزارش صبح ساحل، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: از زمان فیلتر شدن اینستاگرام یعنی اوایل مهرماه ۱۴۰۱ فعالیت کاربران تغییرات گوناگونی داشته است. در این گزارش به سراغ بررسی صفحه کمدین‌های اینستاگرام می‌رویم و فعالیت کاربرانی که بیش از ۱.۵ میلیون دنبال کننده و در زمینهٔ طنزپردازی فعالیت دارند را تحلیل می‌کنیم.

تغییر فعالیت کمدین‌های ایرانی اینستاگرام

نمودار

بررسی صفحات تعدادی از واینرهای اینستاگرام یا به عبارتی همان اینفلوئنسرهایی که ویدئوهای طنز منتشر می‌کنند، نشان می‌دهد ۴۵ درصد از کمدین‌های اینستاگرام پس از وقایع اخیر کشور، فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و هیچ پستی در صفحه خود انتشار نداده‌اند. همچنین ۵۵ درصد از کمدین‌ها حداقل یک پست در صفحه خود انتشار داده‌اند.

بررسی صفحه کمدین‌های فعال اینستاگرام پس از فیلترینگ

نمودار

در این بخش، صفحه آن تعداد ۵۵ درصد کمدین را بررسی کردیم که بعد از فیلترینگ حداقل یک پست یا بیشتر منتشر کرده‌اند:

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمدین‌های فعال بعد از فیلترینگ، به طور متوسط پس از فیلتر شدن اینستاگرام سه پست در صفحه خود قرار داده‌اند.

میانگین لایک پست‌های این کاربران حدود ۵۴ درصد نسبت به قبل از فیلترینگ کاهش یافته است.

همچنین آمار بازدید ویدئوی واینرهایی که در صفحه خود پست ویدئویی انتشار داده‌اند حدود ۵۵ درصد نسبت به قبل از فیلتر شدن اینستاگرام کم‌تر شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها