تعداد داوران المپیکی کشتی ایران به ۴ نفر رسید



براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی با اضافه شدن «کامران سلطانی‌زاده» تعداد داوران المپیکی (S۱) ایران به ۴ نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، بر این اساس محمد مصلایی‌پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی که چندی پیش به عضویت کمیسیون داوری اتحادیه جهانی درآمد و عنوان مدرسی را دریافت کرد و از لیست داوران المپیکی خارج شد.

کامران سلطانی‌زاده داور تهرانی از درجه یک به S۱ ارتقا پیدا کرد تا در کنار مهدی بشیرزاده، نیما صادقی و سعید عباسی چهار داور درجه S۱ ایران باشند. در حال حاضر تنها ۶ کشور ایران، کانادا، آلمان، قزاقستان، لهستان و ترکیه دارای ۴ داور با درجه S۱ (المپیکی) هستند.

همچنین در فهرست جدید اتحادیه جهانی، محمود ستوده از لرستان و میلاد قلاوند از اروند به درجه یک بین‌المللی ارتقا پیدا کردند.

امین رضاپور (گیلان)، دانیال بابایی (مازندران)، امین تادین (خوزستان)، ابوالفضل عقیلی (لرستان)، حامد علیزاده (بوشهر)، صابر آتش‌پیکر (مازندران)، سیدنصرت‌الله فتحی (کهکیلویه و بویر احمد)، میثم قوتی (تهران)، عدنان خدامرادی (کردستان)، جواد واحدی (تهران) و سیدمیثم ساداتی از مازندران نیز درجه دو بین‌المللی را دریافت کردند.

محمد ابراهیم امامی داور درجه یک بین‌المللی از تهران، محمدرضا مستجیری داور درجه دو بین‌المللی از البرز، محمدحسین محمدپور از کرمان و صمدی‌زاده از مازندران هر دو داور درجه سه بازنشسته شدند.

محمد ابراهیم امامی با توجه به سوابق درخشانش از سوی اتحادیه جهانی با درجه افتخاری بازنشسته شدند. اردوان صاحب نیز داور درجه یک بین‌المللی به درخواست خودش با قضاوت در مسابقات نوجوانان جهان در ایتالیا، از دنیای داوری خداحافظی کرد.

در حال حاضر ایران یک مدرس، چهار داور المپیکی، ۲۹ داور درجه یک بین‌المللی، ۴۹ داور درجه دو بین‌المللی و ۳۸ داور درجه سه بین‌المللی در فهرست داوران بین‌المللی اتحادیه جهانی دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها