لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور:

فولاد هرمزگان به نماینده ایران در آسیا باخت 



در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان به دیدار شهرداری گرگان رفت.
      
 
به گزارش صبح ساحل، شاگردان رضا هنگام پور در تیم فولاد هرمزگان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت. 
در کوارتر اول این بازی زردپوشان هرمزگانی بازی نزدیکی مقابل قرمزپوشان گرگانی انجام دادند و در پایان ۲۶ بر ۱۸ بازی را واگذار کردند.
در کوارتر دوم فولاد هرمزگان با انگیزه بیشتر وارد بازی شد و این موضوع موجب شد تا فولاد ۲۲ بر ۱۹ برنده کوارتر باشد اما در مجموع نیمه نخست ۴۵ بر ۴۰ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید. 
در کوارتر سوم بازی به مراتب بازی  جذاب تر از دو کوارتر قبلی شاهد بودیم و در پایان ۲۱ بر ۱۵ تیم گرگانی به برتری رسید و بازی ۶۶ بر ۵۵ شد.
در کوارتر چهارم و پایانی پرتاب های سه امتیازی فولاد هرمزگان وارد سبد نشد تا این تیم بازی را در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۶۶  واگذار کند.
برای فولاد هرمزگان امیر قاری نزاد، صالح فروتن ، احسان دلیر زهان، محمد یزدان پناه، پوریا سالاری، عماد سلمانی ، 
اسحاق حاتمی فر، عبدالصمد سرودی،  محمد امین دهقان زاده،  وائز محمودی نسب، رضا مرادی و پارسا قربانی با هدایت رضا هنگام پور بازی کردند. 
برای تیم شهرداری گرگان که هدایت آن ها را مهران حاتمی بر عهده داشت پری پتی ، رسول مظفری، بهنام یخچالی، 
محمد جمشیدی، سالار منجی، آنقا فاس اودراس، کیوان ریاحی ، سجاد پذیرفته،  روزبه ارغوانی، مبین شیخی، اشکان جعفری و یاسین کلا سنجیانی بازی کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها