رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز:

نظارت بر میدان میوه و تره‌بار شیراز تشدید می‌شود



رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اعلام کرد که نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره بار این کلانشهر با استقرار یک شعبه از تعزیرات حکومتی در آن سازمان، تشدید خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایسنا، «پژمان شفیعی»، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز سه‌شنبه ۱۳ دی با یادآوری اینکه قریب به ۲۰ سال از استقرار میدان مرکزی میوه و تره‌بار در ورودی شرقی شهر شیراز به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین مبدا ورود محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و باغی به این شهر می‌گذرد، گفت: عملکرد این مرکز تجاری-خدماتی به دلیل نقش کلیدی آن در تأمین و قیمت‌گذاری میوه و تره‌بار مورد نیاز شهروندان شیرازی و اقتصاد شهر شیراز، بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: قیمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی و توسط کمیته‌ای متشکل از نمایندگان اتحادیه صنف بارفروشان میوه و تره‌بار شیراز، اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار شیراز، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: یک شعبه از سازمان تعزیرات حکومتی برای نظارت مستقیم بر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه محصولات فاقد کیفیت و ارائه فاکتور به هنگام فروش محصولات در ساختمان اداره میدان مرکزی مستقر شده‌ است.

شفیعی گفت: این اقدام با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تأمین منافع شهروندان طی تعامل با سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه صنف بارفروشان میوه و تره‌بار شیراز اجرایی شده است.
 
او از همکاری غرفه‌داران و اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار با این سازمان و شعبه تعزیرات حکومتی مستقر در آن مجموعه قدردانی و خواستار اطلاع‌رسانی از طریق نمایندگان سازمان تغزیرات حکومتی مستقر در میدان مرکزی، در صورت مواجهه شهروندان و مراجعه‌کنندگان با هر گونه تخلف از نظر قیمت، کیفیت یا عدم صدور فاکتور فروش شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز تصریح کرد: در راستای شفافیت هرچه بیشتر و تنظیم قیمت و جلوگیری از واسطه‌گری، با اقدامات انجام شده، تلویزیون شهری در محل میدان مرکزی در حال نصب است که قیمت‌های روز میوه و تره‌بار به نمایش درخواهد آمد.

شفیعی گفت: امیدوار هستیم که با برنامه‌ریزی‌ها و با اقدامات زیربنایی که در دستور کار این سازمان است، بتوان رضایت‌مندی شهروندان را بیش‌ازپیش در مدیریت توزیع میوه و تره‌بار در سطح شهر با قیمت عادلانه جلب کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها