ادامه سفر معاون وزیر صمت به هرمزگان:

۵ واحد سوله کارگاهی شهرک صنعتی بندرعباس افتتاح شد


نویسنده: سامیه طهورنیان

۵ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی ۲ بندرعباس، عصر روز پنج شنبه با حضور علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شهرک های صنعی کشور، محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس، خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان و امیر امیری زاد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان رونمایی و افتتاح شد.
  
به گزارش صبح ساحل، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در آیین افتتاح ۵ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی بندرعباس گفت:« برای حمایت از صنایع کوچک و فعالیت های دانش بنیان، سوله های ۲۸۰ متری را طراحی و تجهیز کرده ایم که هم اکنون آماده واگذاری به فعالین اقتصادی و صنایع کوچک است». 
به گزارش صبح ساحل، «سید امیر امیری زاد»، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در خصوص جزییات این طرح تشریح کرد: « این پروژه در مساحت ۱۲۵۴ مترمربع و با اعتبار ۱۳۹ میلیارد ریال، احداث شده است و ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر برای آن پیش بینی شده است». وی افزود:« هر سوله دارای ۲۸۰ متر زیر بنا است که در صورت نیاز سرمایه گذار به فضای بیشتر به گونه ای طراحی شده که بتوان با برداشت تیغه میانی و ادغام با سوله مجاور، مساحت آن را گسترش داد». 
امیری زاد اضافه کرد:« ما از ورود شركت هاي دانش بنيان به بخش صنعت حمايت ميكنيم و شركت شهرك هاي صنعتي نيز آمادگي  دارد زير ساخت هاي صنعتي را با تخفيفات ويژه در اختيار مخترعين و شركت هاي فناورانه قرار دهد وی خاطر نشان کرد:« در این راستا واحدهای کوچک با تجهیزات کامل و بهینه در اختیار سرمایه گذاران و تولید کننده های صنایع کوچک قرار می گیرد تا بتواند با توجه به نیاز ، برنامه شان را راه اندازی کنند؛ زیرا آب و برق سوله ها کاملا متصل است و آماده نصب ماشین آلات و تجهیزات دفتری هستند».
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در پایان تصریح کرد:«هم اکنون بیست و چهار واحد آماده واگذاری به سرمایه گذاران و صنعت گران داریم که مناسب هفت نوع تولید صنعتی است».
افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات شهرک صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های هرمزگان در ادامه و به همراه مسئولان حاضر در بخش دیگری از شهرک صنعتی شماره ۲ بندرعباس، نمایشگاه دائمی محصولات صنایع کوچک استان هرمزگان را افتتاح کرد.

هم اکنون ۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی در هرمزگان فعال است و همزمان با افتتاح این سوله‌ها، نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید و در این نمایشگاه که با اعتبار سه میلیارد ریال راه‌اندازی شده ، ۳۸۰محصول تولیدیِ ۶۸ واحد صنعتی این شهرک صنعتی به معرض نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که به همت مرکز خدمات  فناوری و کسب‌و‌کار  استان راه اندازی شده است، محصولات تولیدی و دستاوردهای واحدهای صنعتی کوچک مقیاس استان به نمایش عموم گذاشته شده است.

تصویری ازسوله ها
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها