میزان بارندگی‌های هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته

بیشترین میزان بارش‌ها در جزیره لاوان ثبت شد



 مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته این استان در جزیره لاوان به میزان ۳۶.۷ دهم میلیمتر ثبت شد و خسارتی گزارش نشده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهرداد حسن زاده با اشاره به اینکه بارندگی شبانه روز گذشته خسارتی نداشته است، افزود: میزان بارندگی در این مدت در پارسیان ۲۱ و هفت دهم میلیمتر، رودان ۹ و هشت دهم میلیمتر، بستک هفت میلیمتر، حاجی آباد ۶ میلیمتر، بندرلنگه سه میلیمتر، خمیر ۲.۲ دهم میلیمتر و کیش ۲.۱ دهم میلیمتر گزارش شد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت (از ساعت۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه تا ۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه) قشم (فرودگاه)، میناب و بندرعباس کمتر از ۲ میلیمتر بارندگی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان اظهار کرد: جزیره لاوان با ۸۸ میلیمتر، سردشت بشاگرد با ۲ .۶۹ دهم میلیمتر و پارسیان با ۵۸.۵ دهم میلیمتر بیشترین بارندگی در پاییز امسال داشته‌اند.

حسن زاده ادامه داد: در میانگین بلندمدت سال زراعی (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱) پارسیان با ۱۰۴ و یک دهم میلیمتر بیشترین و جاسک با ۳۲ و ۲ میلیمتر کمترین بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان باتوجه به تاثیر سامانه ناپایدار جوی از روز چهارشنبه هفته جاری شاهد رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد، بر پرهیز از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و مجاورت مسیل ها بویژه مناطق شرقی و غربی استان تاکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها