نصب ۷ دستگاه خودپرداز ارزی برای گردشگران خارجی در استان فارس تصویب شد



معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: نصب هفت دستگاه خودپرداز ارزی برای گردشگران خارجی در نقاط مختلف استان فارس از جمله فرودگاه‌های بین‌المللی شیراز، لامرد و لار در جلسه شورای گردشگری سلامت استان تصویب شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، «محمد فرخ زاده»، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در جلسه شورای گردشگری سلامت استان در شیراز، گفت:‌ برگزاری ۳۰ ساعت دوره آموزشی برای متقاضیان دریافت کارت تسهیلگران گردشگری سلامت فارس نیز به تصویب شورای گردشگری این استان رسید.


وی، یکی از شروط دریافت کارت شناسایی درون استانی مترجمان حوزه گردشگری سلامت را گذراندن دوره‌های آموزشی دانست و افزود: بحث برگزاری این دوره ۳۰ ساعته آموزشی از سوی وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، امور خارجه، اطلاعات، کشور، بهداشت و با مشارکت انجمن حرفه‌ای موسسه‌های آموزش گردشگری استان پیش بینی شده است.

معاون استانداری فارس ادامه داد: شورای گردشگری سلامت استان فارس نیز برگزاری این دوره را به عنوان پیش نیاز دریافت کارت شناسایی مذکور و با هدف ساماندهی و مدیریت این صنعت در استان به تصویب رساند.


او اظهار داشت: در جلسات گذشته شورا گردشگری سلامت استان نیز، صدور کارت‌های شناسایی با دو نشان اداره کل میراث فرهنگی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای افراد تایید شده از سوی مراجع ذی صلاح تصویب رسید.


قائم مقام استاندار فارس در شورای سلامت این استان گفت: از میان مترجمان و تسهیلگران فعال این حوزه، ۴۱۳ مترجم که تاکنون مراحل تأیید را گذارنده‌اند، در دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد. فرخ زاده افزود: برگزاری جلسه فراخوان و هماهنگی از سوی علوم پزشکی شیراز به منظور شرکت در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت کشور عراق (نجف) که ۱۸ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، از دیگر مصوبات شورای گردشگری سلامت استان فارس بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها