همزمان با حضور رئیس سازمان راهداری و نمایندگان مجلس در هرمزگان صورت گرفت؛

افتتاح فاز اول تعریض جاده جناح_ کمشک بستک و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این محور


نویسنده: معصومه نعمتی

همزمان با هفته مقاومت و با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی، فاز اول تعریض و بهسازی محور جناح_ کمشک بستک افتتاح و عملیات اجرایی فاز دوم همین محور نیز آغاز شد.

           

به گزارش صبح ساحل، روز یکشنبه همزمان با هفته مقاومت، پروژه تعریض و بهسازی جاده جناح_ کمشک شهرستان بستک(فاز1) با حضور داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، احمد جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان، اکبری معاون راهداری سازمان مذکور، فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین عملیات اجرایی پروژه محور جناح_ کمشک(فاز2) نیز با حضور افراد فوق‌الذکر آغاز گردید.

«داریوش امانی»، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در مراسم افتتاحیه پروژه عمرانی محور جناح_کمشک (فرامرزان) ضمن تشکر از دکتر رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به خاطر مساعدت‌های کمیسیون عمران درجهت اجرای پروژه‌های راهداری، گفت: نگاه سازمان راهداری به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و پیگیری دکتر جباری در جهت توسعه را‌ه‌ها مثال‌زدنی است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم محور جناح_کمشک گفت: عملیات اجرایی این پروژه به طول ۹کیلومتر آغاز می‌شود و قرار است برای انجام این پروژه ۳۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شود که ۱۵میلیارد تومان آن ابلاغ شده‌است.

شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در این مراسم گفت: پروژه‌ی مسیر دژگان_لمزان نیز از پروژ‌ه‌های اولویت‌دار سازمان راهداری است و دکتر جباری در این زمینه پیگیری‌های زیادی داشته‌اند.

عباس شرفی درمورد پروژه عمرانی فاز یک محور جناح_کمشک گفت: اجرای این پروژه به طول ۳.۵کیلومتر، در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود و هم‌اکنون به ‌پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

همچنین احمد جباری، نماینده هرمزگان، ضمن تشکر از دکتر امانی و دکتر اکبری، رئیس و معاون سازمان راهداری، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای فاز دوم محور جناح_کمشک شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها