جزئیات خرید از طریق حساب وکالتی مشتریان سایپا اعلام شد



رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «قاسم خاکی جوان»، رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: متقاضیان خرید خودرو از سایپا که حائز شرایط بوده اند و پیامک انتقال وجه از سوی بانک برای آن‌ها ارسال شده است روز یکشنبه ۲ بهمن جهت تکمیل ثبت نام به سایت فروش سایپا مراجعه کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا گفت: آن دسته از متقاضیان خرید محصولات گروه سایپا که مطابق مفاد بخشنامه در روش پیش فروش طرح حساب وکالتی پیش ثبت نام انجام داده و حایز شرایط عدم خرید خودرو در ۴۸ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و دارا بودن گواهینامه بودند و وجه پیش ثبت نام را در حساب خود نزد یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه، ملت وکالتی نموده و انتقال وجه مذکور از حساب وکالتی به حساب شرکت سایپا یا پارس خودرو از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده است، باید جهت تکمیل ثبت نام خود در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا، نمایندگی را انتخاب وثبت نام خود را نهایی کند.

خاکی جوان افزود: مشتریانی که حائز شرایط نبوده اند هیچگونه مبلغی از حساب آن‌ها برداشت نشده است و این مشتریان میتوانند مبلغ حساب خود را هر زمان که بخواهند جابجا کنند.

او تصریح کرد: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده است و در این روش پول در حساب خود مشتری است و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

غیرقابل انتشار: 2منتشر شده: 6
حمید غلامی
۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام دی ماه 1401برای قرعه‌کشی کوییک آر معمولی یکساله ثبت نام کردم وپیام امد ک تا تاریخ 1401/10/29نسبت ب واریز وجه ب حساب وکتالتی اقدام نمایید ریختم و1401/11/5از حسابم 112650000توماسایپا برداشت راهنم
آرتین
۳ بهمن ۱۴۰۱
حساب من وکالتی نبوده ، برای چی برداشت شده؟
یاشار
۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام من وجه رو تکمیل کردم روز پنج شنبه ساعت ۱۵ ولی از حسابم برداشت نشد الان تکلیف چیه
احسان محمدی
۳۰ دی ۱۴۰۱
با سلام خدمت شما ما دیروز که تعطیل بود تکمیل وجه شده ولی پیامک نیومده حالا باید چکار کنیم
زهرا
۳۰ دی ۱۴۰۱
سلام من ثبتنام کردم و شماره شبا اشتباه بود اصلاح کردیم دیگر پیام نیومده و پول هم تو حساب وکالتی واریز کردم
Ali
۳۰ دی ۱۴۰۱
سلام من ازکجابدونم حائزشرایط بودم یان هنوزم هیچ پولی ازحسابم برداشت نشده
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها