لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان:

اتحاد روستایی جاسک حریف سیبه کوخرد در فینال شد



در هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان سه دیدار برگزار شد.

  


به گزارش صبح ساحل،  در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان سه بازی برگزار شد و پنج بازی به دلیل بی اثر بودن در جدول رده بندی برگزار نشد.
در این هفته بازی تیم های فانوس بندر تیاب و جبل برشهرو و ثامن کردر میناب و اتحاد روستایی جاسک از اهمیت بالایی برخوردار بود اما بازی فجر دمیلو و ستاره انقلاب رودان تاثیری در جدول رده بندی نداشت و تنها آقای گلی مسابقات در این دیدار مشخص می شد.‌
در  پایان نیمه اول فانوس بندر تیاب با دو گل میثم صادق و اسماعیل زاهدی ، جبل بر_شهرو را شکست داد.
در نیمه دوم جبل برشهرو توسط محمد حسین کلاتی یکی از گل های خورده را جبران کرد. نتیحه دو بر یک تا پایان بازی باقی ماند و علیرغم پیروزی فانوس بندر تیاب مقابل جبل بر شهرو این تیم نتوانست به دلیل پیروزی تیم اتحاد روستایی جاسک مقابل دیگر تیم مینابی ثامن کرد به فینال برسد.
تیم اتحاد روستایی جاسک که در زمین شهرداری میناب بازی می کرد با تک گلی که سراج باد نوروز به ثمر رساند با پیروزی به رختکن رفت. نتیجه یک بر صفر تا پایان بازی باقی ماند و تیم اتحاد روستایی جاسک حریف تیم سیبه کوخرد در  فینال لیگ برتر استان شد.
بازی تیم های فجر دمیلو و ستاره انقلاب رودان که در فجر_دمیلو در نیمه دوم توسط  محمد رضا بسطامی فر به گل رسید. در نیمه دوم تیم فجر دمیلو به سه گل دیگر دست یافت و ستاره انقلاب تنها یک بار موفق شد دروازه فجر را باز کند و بازی چهار بر یک به سود فجر دمیلو به پایان رسید. محمد رضا بسطامی فر دو بار دیگر و  محمد هادی صفا یک گل برای فجر دمیلو و حمید رضا فلاحت هم تنها زننده گل ستاره انقلاب رودان در این بازی بود.
لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه غرب و شرق برگزار شد  که در گروه غرب تیم های طوفان کوخرد، بهزیستی جناح ، سیبه کوخرد،  جنوب بستک،  اتحاد دژگان ، ملوان بندرکنگ، جنوب برکه دکا پارسیان و شناور سازی پی پشت قشم و در گروه شرق هم تیم های فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  جبل بر شهرو، اتحاد روستایی جاسک،  فجر دمیلو، اتحاد بندرپل و ستاره انقلاب رودان با هم رقابت کردند. در پایان این مسابقات دو تیم صدرنشین سیبه کوخرد از گروه غرب و اتحاد روستایی جاسک از گروه شرق به صورت مستقیم به فینال لیگ برتر راه یافتند.
و از گروه غرب هم  تیم های جنوب بستک و بهزیستی جناح و از گروه شرق تیم های اتحاد بندر پل و ستاره انقلاب رودان به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان سقوط کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها