لیگ برتر فوتسال  باشگاه های کشور:

گهر زمین سیرجان در بندرعباس مغلوب صنایع هرمزگان شد



در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال  باشگاه های کشور تیم ضایع هرمزگان از تیم  گهر زمین سیرجان میزبانی کرد.

  


به گزارش صبح ساحل، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف گهر زمین سیرجان رفت.
تا قبل از این دیدار  بنفش پوشان صنایع  هرمزگان، با کسب ۲۱ امتیاز از ۲۱ مسابقه گذشته خود در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار داشتند و تیم  گهر زمین  با ۳۴ امتیاز پنجم بود.  دیدار رفت دو تیم در سیرجان با برتری ۵ بر ۲ میزبان همراه بود و شاگردان هادی بزوال در این بازی آمده بودند  پس از سه شکست پیاپی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.
دو تیم از همان ابتدا بازی نشان دادند که برای کسب سه امتیاز آمده بودند و حملات خود را روی دروازه یکدیگر خیلی زود نشان دادند. بعد از گذشت ده دقیقه از بازی که دو تیم موقعیت های را از دست دادند تیم صنایع هرمزگان در کمتر از یک دقیقه به دو گل دست یافت.
ابتدا سروش احمدنیا روی پاس خوب محمد بنی اسدی صنایع را به گل رساند و بعد از آن محمد حسین بازیار به زیبایی برای دومین بار قفل دروازه سفید پوشان گهر زمین سیرجان را باز کرد. نیمه اول با برتری صنایع هرمزگان به پایان رسید و شاگردان هادی بزوال با پیروزی به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم نماینده هرمزگان فشار حملات خود را کم نکرد و هر حمله این تیم بوی گل می داد.
تنها ۷ دقیقه مانده بود بازی به پایان برسد که کادر فنی گهر زمین به بهانه حضور تماشاگران داخل سالن تیم خود را بیرون کشیدند و تا تماشاگران بیرون نرفتند به بازی ادامه ندادند. این اتفاق در صورتی افتاد که شخص مدیرعامل گهر زمین سیرجان قبل از شروع بازی شخصا اجازه داد تا تعدادی از تماشاگران در سالن حضور داشته باشند.‌ با شروع مجدد بازی و در  دقیقه ۳۵ حسین رحیمی برای بار سوم دروازه گهر زمین سیرجان را باز کرد.
در دقیقه ۳۸ بازی تیم گهر زمین سیرجان صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم پنالتی شد و بهروز اسدی آن را تبدیل به گل اول تیمش کرد. در ادامه مجید حاجی بنده موفق شد گل دوم را هم برای سفید پوشان سیرجانی به ثمر برساند تا بازی به اوج حساسیت خودش برسد.
در پایان این بازی با حساب سه بر دو به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید تا جنجال سیرجان ها هم ره به جای نبرد و صنایع هرمزگان سه امتیاز شیرین کسب کند. هادی بزوال سرمربی تیم صنایع در این بازی محمد بنی اسدی،  علیرضا صابری،  سروش احمدنیا،  علی جوذری،  امیر حسین دهقانی،  محمد حسین بازیار،  محمد علی میرزایی،  امین مراد احمدی،  حسین رحیمی،  سبحان شراعی، حسن دهقانی و محمد امین فارسی بهره برد.
میثم مظفری که در غیاب افصلی هدایت گهر زمین سیرجان را بر عهده داشت هم ،  مهرزاد صادقی، مجتبی بذر افشان، مجید حاجی بنده، عباس سلطان پور، پوریا گلشنی، محمد امین شجاعی فر، سید ابوالفضل حسینی، بهروز اسدی، محمد بیضایی نژاد،  امیر رضا کهزادی، امین رضایی و مسلم حیدری را به بازی فرستاد.

     

گهر زمین سیرجان در بندرعباس مغلوب صنایع هرمزگان شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها