رئیس هیات شطرنج جاسک خبرداد:

برنامه خوبی برای گسترش شطرنج در بین بانوان داریم 



یک دوره مسابقات شطرنج  با شرکت دوازده شطرنجباز در محل خانه شطرنج جاسک برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، به همت  هیات شطرنج و با همکاری اداره ورزش و جوانان جاسک یک دوره مسابقات شطرنج  با شرکت دوازده شطرنجباز در محل خانه شطرنج جاسک برگزار شد. 
این مسابقات در پنج دور  و به روش سویسی برگزار شد و  در پایان محمود عبدالهی مقام اول را کسب کرد. محمد حیدی  دوم شد و حسین دوستی زاده مقام سوم را کسب کرد. 
پیرداد لاهی رئیس هیات شطرنج جاسک گفت:  طبق تقویم هیات شطرنج ، مسابقات هفتگی شطرنج در خانه شطرنج برگزار می شود و در دهه فجر هم  مسابقات قهرمانی شطرنج جاسک شروع خواهد شد. 
وی گفت : شطرنج جاسک متحول شده است،  چون استعداد های خوبی در این رشته فکری داریم و با تفاهم نامه ای که بین هیات شطرنج جاسک و کانون پرورشی کودکان انجام داده ایم ، آموزش شطرنج نیز در دستور کار این هیات قرار گرفته است.
  رئیس هیات شطرنج شهرستان جاسک بیان داشت : 
از اداره ورزش و جوانان جاسک به خاطر این که مکانی مستقل برای برگزاری مسابقات و‌ آموزش شطرنج در اختیار این هیات قرار داده است تشکر می کنم. 
پیرداد لاهی گفت : جوانان شهرستان از شهر تا روستاها مشتاق این رشته ورزشی شده اند و  باید  برای گسترش ورزش فکری شطرنج برنامه ریزی کنیم.
وی اظهار داشت: اعضای هیات شطرنج جاسک در کنار بنده شبانه روزی تلاش می کنند تا این رشته ورزشی را در سطح شهرستان گسترش دهند. 
ریس هیات شطرنج جاسک گفت:  شطرنج جاسک در سطح استان و حتی کشور صاحب مقام است و در زمان تصدی بنده در راس این هیات ورزشکاران رشته شطرنج در مسابقات استانی و کشوری حضور فعالی دارند.
وی از مسئولین شهرستان جاسک خواست تا  حامی شطرنج جاسک باشند. پیرداد لاهی گفت: برای گسترش شطرنج در بین بانوان برنامه ریزی خوبی  شده است  و مسابقات بانوان در دستور کار این هیات قرار گرفته است.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها