هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

تیم‌های مینابی مکان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند



هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های هرمزگان با انجام سه بازی به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان سه بازی انجام شد و تیم های اتحاد بنذرک،  نفت میناب و ثامن کردر میناب حریفان خود را شکست دادند.

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان شش تیم شهدای قائم بندرعباس، اتحاد بنذرک، ثامن کردر میناب، نفت میناب، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهاب دلاوران سیریک در یک گروه با هم رقابت می‌کنند.

در هفته نخست این مسابقات تیم شهدا قائم بندرعباس در زمین خودش با یک گل مغلوب اتحاد بندزرک شد. تک گل تیم اتحاد بنذرک را مجید فیروزی به ثمر رساند.

 نفت میناب با تک گل، حسین مقدمی موفق شد تیم شهاب  سیریک را شکست دهد. آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه میزبان تیم ثامن کردر میناب بود که ۵ بر دو مغلوب این تیم شد. برای آرمان کیان،  پوریا حیدری و شایان آقایی پور و برای ثامن کردر میناب محسن دندیس، امیرحسین ناصری، امیر حسین دادی زاده، احمد امینی و حسین ذاکری گلزنی کردند. هفته دوم لیگ برتر امید‌های هرمزگان جمعه هفتم بهمن ماه برگزار می شود که طی آن دلاوران سیریک با شهدا قائم بندرعباس بازی می کند.

اتحاد بنذرک از تیم  آرمان کیان ساحل میزبانی خواهد کرد و ثامن کردر و  نفت دربی شهرستان میناب را انجام خواهند داد.
در پایان بازی های هفته اول تیم های ثامن‌کردر میناب، اتحاد بنذرک و نفت میناب با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول تا سوم هستند. تیم‌های شهدا قائم بندرعباس،  شهاب سیریک و آرمان کیان ساحل بدون امتیاز در مکان های چهارم تا ششم قرار گرفتند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها