آمادگی شهرداری شیراز برای پیشبرد اهداف کنگره بین‌المللی سلامت همراه



شهردار شیراز آمادگی شهرداری این کلانشهر را برای هرگونه همکاری جهت پیشبرد اهداف کنگره بین‌المللی سلامت اعلام کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت همراه در این کلانشهر با مقایسه وظایف شهرداری‌ها با دیگر نهادها اظهار کرد: شهرداری‌ها ۳۵۵ وظیفه احصا شده دارند و علاوه بر وظایف عمرانی و خدماتی، وظایف اجتماعی و فرهنگی نیز دارد.

به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری، شهرداری یک‌نهاد اقتصادی و درآمد-هزینه بوده و باید هزینه کرد در این نهاد تخصصی اجتماعی بر اساس ضوابط و مقررات باشد.

اسدی با تصریح بر قطب پزشکی شیراز به‌واسطه وجود نخبگان و زیرساخت‌های پزشکی این عرصه، آمادگی شهرداری این کلانشهر را برای هرگونه همکاری جهت پیشبرد اهداف این کنگره بین‌المللی اعلام و در این راستا به ظرفیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) و بیش از ۱۰۰ نرم‌افزار تخصصی اشاره کرد.

شهردار شیراز گفت: اگر قرار است شهر پیشرفت کند، باید توسعه متوازن و چندجانبه داشته باشد و در این راستا در صورت ایجاد مدیریت یکپارچه و واحد شهری، موضوع سلامت نیز یکی از وظایف شهرداری می‌تواند باشد.

اسدی با بیان اینکه نحوه مراجعه بیمار تقریبا سنتی است، گفت: باید در راستای رضایتمندی مردم، کاهش مراجعات و ‌سهولت گیری ارتباط‌گیری بین بیمار، پزشک و ... بحث سلامت همراه با جدیت دنبال شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر بانک شهر در موضوع سلامت همراه گفت: بانک شهر ردپای ماندگاری در سازندگی و خدمات الکترونیکی شهر دارد و این بانک با چابکی می‌تواند وظایف اجتماعی و حوزه الکترونیکی را به‌درستی انجام دهد و در سلامت بیمار خیلی تأثیرگذار باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها