لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان:

فولاد هرمزگان، حریف خلیج فارس میناب در بازی فینال شد



با برگزاری هفته پایانی لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان دو تیم خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان راهی دیدار فینال شدند.

   


به گزارش صبح ساحل،  در هفته دهم و پایانی  لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های‌هرمزگان در گروه شرق تیم پالایش نفت بندرعباس میزبان خلیج فارس میناب بود. تیم خلیج فارس میناب که یک هفته زودتر راهی بازی فینال شده بود این بازی برایش یک دیدار تدارکاتی به حساب می آمد. تیم پالایش نفت بندرعباس هم نتیجه این بازی در سقوط و صعود   تعین کننده نبود.
شاگردان سعید رحمدل در تیم خلیج فارس میناب این دیدار را هم پرگل به پایان بردند تا مقتدرانه مرحله مقدماتی لیگ برتر جوانان را به پایان ببرند و تنها منتظر بازی فینال بمانند.
در این بازی پالایش نفت بندرعباس چهار بر یک شکست خورد . تک گل تیم پالایش نفت بندرعباس را حمیدرضا برخورداری زد و چهار گل تیم خلیج فارس را  مظفر تندرو،علی دریاگذر ،حسین بنذرکیان و احسان زاهدی به ثمر رساندند.
تنگه هرمز بندرعباس در آخرین بازی هفته میزبان تیم کوهستان بنذرک بود و موفق شد با دو گل  امیررضا اعلمی فر و امیرمحمد پژوم حریف  بنذرکی خود را شکست دهد.
شاهین مهر رودان با تساوی که هفته قبل کسب کرد از صعود به فینال باز ماند.
 این تیم در   هفته  دهم ، میزبان شاهین بندرعباس بود که بندری ها به رودان نرفتند تا نتیجه بازی سه بر صفر به سود شاهین رودان شود.  بدین ترتیب بعد از پایان یافتن  بازی های مرحله مقدماتی گروه شرق  تیم خلیج‌فارس میناب با کسب ۲۷ امتیاز صدرنشین گروه شد و به فینال مسابقات   راه یافت و تیم  شاهین بندرعباس با کسب ۶ امتیاز  در جایگاه  ششم قرار گرفت و از این گروه  به لیگ شهرستان بندرعباس سقوط کر د.
در دیدارهای گروه غرب سایپا بندرلنگه شانس این را داشت تا حریف تیم خلیج فارس میناب در بازی فینال باشد اما جوانان فولاد به این تیم رحم نکردند و در خانه اش دو بر یک نارنجی پوشان را شکست دادند تا خود فولادی ها فینالیست شوند.
در این بازی که تیم سایپا طاقت باخت هم نداشت و در پایان با بازیکنان تیم فولاد درگیر شدند و منجر به این شد که بازیکن فولاد راهی بیمارستان شود برای سایپا بندرلنگه ، گل بخودی مدافع حریف و برای فولاد هرمزگان، محمدحسین باوقار و آرمان عماری  گلزنی کردند.
پاس بندرلنگه هم از تیم های بود که شانس راه یابی به فینال را داشت اما با پیروزی فولاد این شانس را از دست داد و تنها در لیگ برتر جوانان باقی ماند.
پاس در هفته پایانی میزبان تیم خواجه عطاء بندرعباس بود که این بازی بدون گل به پایان رسید. تیم آرمان کیان بندرعباس که چندین هفته ای بود که به  لیگ شهرستان بندرعباس   سقوط کرده بود در آخرین بازی بلاخره یک امتیاز گرفت و مقابل  تیم شهدا قائم بندرعباس بدون گل مساوی کرد.
در پایان بازی های  مرحله مقدماتی گروه غرب  استان تیم فوتبال فولاد هرمزگان با کسب ۲۱ امتیاز  صدرنشین  شد و به فینال مسابقات راه یافت و تیم  آرمان کیان با یک امتیاز  در  مکان ششم  قرار گرفت و به لیگ شهرستان بندرعباس سقوط کرد.
دیدار فینال لیگ برتر جوانان هرمزگان جمعه هفتم بهمن  ساعت ۱۵:۳۰ بین تیم‌های خلیج‌فارس میناب و فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.

   

فولاد هرمزگان، حریف خلیج فارس میناب در بازی فینال شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها