مرگ دردناک کودک بر اثر پرتاب از سانروف خودرو



کودک 6 ساله ای در سانحه رانندگی حوالی پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس جانش را از دست داد.

 

به گزارش صبح ساحل، این کودک در حالی که از نیمی از بدن خود را از سانروف خودرو شخصی خارج کرده باشد و به بیرون نگاه می کرد به دلیل سانحه خودرویی در بلوار سدید به بیرون پرت شده و جان باخت. این حادثه در ساعت 16 سه شنبه چهارم بهمن ماه جاری  بر اثر برخورد خودروهای  405، 206 و تیگو رخ داد.

به گفته مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان علت این حادثه در دست بررسی است.

عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این خصوص گفت: به محض اطلاع اکیپ اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاههای شماره 3 و9 به محل اعزام می شوند عملیات ایمن سازی محیط صورت گرفت.

وی ادامه داد:حادثه در حالی رخ داد که خودرو پژو405 در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده، پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر روشنایی وسط بلوار وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه خودرو سواری 206 برخورد کرد.حسین پور ادامه داد: خودرو تیگو 5 هم درمسیرخود در حال حرکت بوده که پس از سانحه اول به خودرو 405 برخورد کرد.

وی  ادامه داد:متاسفانه در حین وقوع این سانحه یک کودک 6 ساله  از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و بدلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

به گفته حسین پور بر اثر این سانحه رانندگان هرسه خودرو مصدوم شدند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

  
توصیه پلیس
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:  هرچند استفاده از سانروف برای کودکان بسیار لذت‌بخش است اما بهتر است که والدین کودکان به منظور کاهش احتمال خطر تا حد ممکن از این کار کودکان جلوگیری کنند. سرهنگ صالح پور افزود:ضمن آنکه این موضوع هشداری‌ست به سایر رانندگان و موتور سواران که در مواجه با خودروهایی که کودکان سرشان را از سانروف بیرون آورده‌اند با احتیاط بیشتری عمل کنند.

   
مرگ دردناک کودک بر اثر پرتاب از سانروف خودرو
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها